امیر ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از مشخص شدن تکلیف کاندیدای اصلی نیروهای انقلاب تا آخر هفته خبر داد.

کاندیدای اصلی نیروهای انقلاب تا آخر هفته مشخص خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز دوشنبه در نشست خبری به تشریح برنامه ها و فعالیت های شورای متبوعش در انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: تا این لحظه با توجه به شرایط روز جلو آمدیم و کارهای خودمان را جلو می‌بریم و برنامه هایی داریم که معرفی کاندیدها در برنامه های ماست بعد از آن افرادی که در کنار کاندیدای ما هستند مشخص می شود.

وی اعلام کرد: تکلیف کاندیدای اصلی نیروهای انقلاب تا آخر هفته مشخص می شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره نقش شورای ائتلاف در چینش کابینه رئیس جمهور منتخب در ۱۴۰۰، گفت: رئیس جمهوری خواهیم داشت که نمی توان آن را محدود کرد، او برنامه های خود را دارد و شورای ائتلاف هم در کنار کاندیدای پیروز خواهد بود و در معرفی وزرا نقش خواهد داشت. همچنین مجلس هم بازوی قوی در کنار دولتی خواهد بود که از دل جریان انقلاب بیرون می آید.

رسولی همچنین با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی در انتخابات جدی است، افزود: نظرسنجی ها و مطالبات مردم به سمت او است، مطالبات نسبت به حضور رئیسی در انتخابات جدی است.

وی با اشاره به اینکه قالیباف در کنار رئیسی حرکت خواهد کرد، افزود: تعامل و روابط نزدیک آنها منجر به این خواهد شد که یک کاندیدا ثبت نام خواهد کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف خاطرنشان کرد: همه ما شاهد بودیم که سال ۹۶ هم قالیباف با فداکاری با جریان انقلاب همکاری لازم را به عمل آورد و کناره گیری کرد.

رسولی گفت: رئیس شورای ائتلاف تا امروز ۲۲۰ فقره درخواست مردمی را برای حضور آیت الله رئیسی در انتخابات به او تحویل داده است؛ در روزهای آینده رئیسی تصمیم خود را خواهند گرفت و تا دقیقه ۹۰ باید منتظر بمانیم.

وی همچنین در خصوص احتمال رقابت های درون جریانی در بین نیروهای انقلاب، اظهار داشت:به هیچ‌عنوان موضوع رقابت درون جناحی مطرح نیست؛ دوقطبی پیش فرض بین بانیان وضعیت موجود و کسانی است که می توانند این وضع را تغییر دهند و اصلاح کنند. مردم از این اوضاع خسته و گلایه مند هستند.

سخنگوی شورای ائتلاف با بیان اینکه امروز واهمه همه مردم از این است که دولت سوم روحانی تشکیل شود و شرایط فعلی ادامه پیدا کند، گفت: تنها دوقطبی میان کسانی است که شرایط را ایجاد کرده اند و آنها که توانایی بهبود بخشیدن وضعیت را دارند، ایجاد می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید