با انصراف چین، تایلند میزبان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در قاره آسیا خواهد بود.

میزبانی تایلند از مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مسابقات انتخابی المپیک پیش از این قرار بود به میزبانی چین برگزار شود ولی این کشور از میزبانی انصراف داد تا تایلند ششمین مسابقه مهم والیبال ساحلی در سال ۲۰۲۱ را هم میزبانی کند.

تایلند امسال میزبان قهرمانی زیر ۱۹ و ۲۱ سال آسیا و جهان و قهرمانی مردان آسیا است و مسابقات انتخابی المپیک هم از چهارم تا ششم تیر در این کشور برگزار می‌شود.

مسابقات انتخابی المپیک با حضور تیم‌های چین، ایران، اندونزی، نیوزیلند، عمان، قطر و ۲ کشور دیگر (یکی در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک مشخص خواهد شد و دیگر از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی می‌شود) برگزار خواهد شد.

در این مسابقات همه تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ بازی به مصاف هم می‌روند و در نهایت تیم قهرمان، سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد.

در مسابقات والیبال ساحلی المپیک توکیو ۲۴ تیم صاحب سهمیه خواهند بود. در بخش مردان این رقابت‌ها، تا کنون حضور چهار تیم ژاپن (میزبان)، روسیه (قهرمان جهان)، لتونی و ایتالیا (مسابقات انتخابی) مسجل شده است.

۲۰ تیم دیگر، شامل پنج تیم قهرمان مسابقات انتخابی از هر قاره و ۱۵ تیم برتر رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی خواهند بود.

تیم والیبال ساحلی ایران با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی در رده ۴۹ جهان قرار دارد. ایران تاکنون هیچگاه سهمیه المپیک را در رشته والیبال ساحلی کسب نکرده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید