در تصاویری که با تلفن همراه تهیه و در فضای مجازی منتشر شده مشاهده می‌شود، چند جوان هندی در حالی که چماق در دست دارند اقدام به اذیت و آزار این حیوانات می کنند.

ویدیویی تلخ از اذیت و آزار فیل‌ها توسط چند جوان شرور / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واقعا سخت نیست که آدمی یک انسان شایسته باشد و به سایر اشکل زندگی احترام بگذارد. در واقع این روزها عدم ترحم در بشریت ترسناک است، چرا که افراد تقریبا قادر به انجام کاری از جمله سوءاستفاده و حتی جنایت هستند. این رفتار در قبال حیوانات، موجوداتی که آن‌ها نیز قادر به درک عشق و درد هستند، غیرقابل پذیرش است.

تصاویری که به تازگی منتشر شده است حمله فیل‌ ها به گروهی از جوانان هندوستانی در کشور هند را به تصویر می‌کشد. این سه جوان پس از اذیت و آزار این فیل‌ها،  مورد حمله این حیوانات قرار گرفتند. در تصاویری که با تلفن همراه تهیه و در فضای مجازی منتشر شده مشاهده می‌شود این جوانان در حالی که چماق در دست دارند اقدام به اذیت و آزار این حیوانات می کنند. در حالی که عده ای از افراد محلی روی درخت نشسته و نظاره گر این صحنه هستند آن‌ها با چوب و سنگ به این حیوانات حمله ور می شوند.

در حالی که فیل ها تلاش می کند با خروج از منطقه جنگلی از دست این سه جوان بگریزند اما آن‌ها همچنان با همراهی سگ‌ها به اذیت و آزار آن ادامه می دهند. بنا به گزارش رسانه های محلی هند ظاهرا هویت این سه جوان حیوان آزار توسط ماموران جنگلبانی محلی شناسایی شده و اقدامات لازم در این باره انجام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید