علی موسوی، پیشکسوت استقلال گفت: به طور حتم خستگی در ساق‌های بازیکنان استقلال به واسطه حضور فشرده در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت اما این دلیل قانع کننده‌ای برای این شکست نیست.

استقلال باید بیشتر روی خط دفاعی خود کار کند / برای بازی‌های آینده داشتن نگرش تاکتیکی تازه‌ای لازم است

به گزارش سلام نو، علی موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: در دقایق ابتدایی مسابقه اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری باعث شد تا وحید محمدزاده از روی سانتر مجتبی حقدوست دروازه رشید مظاهری را باز کند.

وی افزود: استقلال باید بیشتر روی خط دفاعی خود کار کند، این تیم در ساختار دفاعی‌اش ضعف‌هایی دارد که باعث می‌شود به راحتی دروازه‌شان باز شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه اول حملات استقلال پراکنده و عجولانه بود تا راهی به سوی دروازه پیدا نکرده و با آبی‌پوشان به گل نرسند.

موسوی تصریح کرد: استقلال در حالی که برای زدن گل مساوی تلاش‌های نافرجامی را انجام می‌داد روی غفلت مدافعان خود بار دیگر دروازه‌اش باز شد.

وی تاکید کرد: به طور حتم خستگی در ساق‌های بازیکنان استقلال به واسطه حضور فشرده در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا وجود داشت اما این دلیل قانع کننده‌ای برای این شکست نیست.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال فرصت خوبی را برای کاهش امتیازاتش در صدر جدول از دست داد و به طور حتم باید برای بازی‌های آینده نگرش تاکتیکی تازه‌ای داشته باشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌و دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی با ارائه نمایش ضعیف شکست خورد تا فرصت خوبی را برای کاهش امتیازاتش در صدر جدول از دست بدهد. این تیم با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب ذوب آهن اصفهان شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید