محمود قلی زاده سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، از ضرب و شتم مأموران منابع طبیعی اردبیل توسط دامداران یکی از روستاها خبر داد.

حمله با چاقو و چماق به مأموران منابع طبیعی اردبیل

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمود قلی زاده، اظهار کرد: سه نفر از مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان در حین انجام وظیفه توسط افراد متخلف و متعرض به منابع طبیعی استان با چاقو و چماق مورد حمله قرار گرفته و یکی از مأموران از ناحیه سر و گردن صدمه دیده و هم‌اکنون نیز در بیمارستان بستری است.

وی افزود: بنا به به دستور دادستان استان چندین روز هست که مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان به منظور اجرای خروج دامداران روستا نشین پایین دست دامنه سبلان که بدون پروانه چرا و زودتر از موعد مقرر ییلاقات عشایر را مورد تعلیف احشام خود قرار می‌دهند جهت انجام مأموریت در منطقه حضور داشتند که افراد خاطی اقدام به ضرب و شتم و مجروح کردن مأمور منابع طبیعی کرده‌اند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به پیگیری این رویداد و برخورد قضائی شدید با متخلفان، متذکر شد: افراد خاطی توسط مأموران شناسایی شده و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی خواهند شد.

قلی‌زاده با اشاره به رسالت سازمانی این اداره مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و بر خورد قاطع با معترضان به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خواستار برخورد قاطع با اینگونه افراد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید