بزرگترین رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۷۲ سال گذشته که شبیه‌سازی جنگ یکماهه فراگیر از شمال تا جنوب اراضی اشغالی است، از امروز آغاز می‌شود.

آغاز رزمایش همه‌جانبه رژیم صهیونیستی از امروز

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، این رزمایش شامل جنگی همه جانبه علیه حزب الله و حماس و شلیک گسترده موشک‌های صهیونیستی از همه جبهه ها می باشد.

کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل در این باره گزارش داد که این مانور از قبل برنامه ریزی شده بود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

در این گزارش آمده که "آویو کوخاوی" رئیس ستاد مشترک ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) با وجود تنش‌ها در بیت المقدس و فلسطین تصمیم به لغو و یا تأخیر در برگزاری آن را ندارد.

از سوی دیگر، رسانه‌های لبنانی دیروز گزارش دادند که نیروهای حزب الله لبنان در طول مرزهای جنوب این کشور به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند.

این رزمایش همزمان با ادامه درگیری‌ها میان فلسطینیان و شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی آغاز می‌شود.

اشغالگران صهیونیست از روز جمعه همزمان با «روز جهانی قدس» تجاوزات و تعرضات خود علیه فلسطینیان و نمازگزاران فلسطینی در محوطه مسجد مبارک الاقصی و «باب العامود» و «الشیخ جراح» را تشدید کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در محوطه مسجد الاقصی، الشیخ جراح و باب العامود، ۲۰۵ نفر مجروح شدند.

بیشتر کشورهای اسلامی و عربی اقدامات نظامیان صهیونیست در حمله به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی را محکوم کرده و خواهان اقدامات بین‌المللی برای مواجهه با تجاوزات رژیم اشغالگر قدس شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید