۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 55249958

یکی از اصلی ترین کاربردهایی که می‌توان در فضای اداری در خصوص پارتیشن اداری مطرح نمود این است که به واسطه پارتیشن اداری جداسازی فضاها انجام می‌شود. از این پارتیشن ها در بسیاری از فضاهای اداری استفاده می گردد و شما هم می توانید در هر محیطی که میخواهید از این پارتیشن ها استفاده کنید البته منظور این نیست که فقط پارتیشن اداری برای اداره ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد بلکه شما می توانید در هر محیطی و با توجه به نیاز خودتان تعدادی از آنها را نصب نمایید.

لزوم استفاده از پارتیشن اداری

 نصب پارتیشن های اداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و در تولید این پارتیشن ها متریال های متنوعی به کار برده می‌شود که از نظر کیفیت بی نظیر بوده و بسیار عالی عمل می کند. این پارتیشن ها کاربردهای اصلی داشته اند که می توان به صورت خلاصه به جداسازی فضاهای ورودی، ایجاد اتاق های مختلف، پنهان سازی زیبایی و غیره اشاره کرد.

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای می توانند به شکل های مختلفی ساخته شوند که از جمله پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم استیل و پارتیشن شیشه ای ام دی اف نمونه هایی از آنها به شمار می رود. در پارتیشن شیشه ای اداری که از جنس آلومینیوم متراکم استفاده می‌شود و پوشش شیشه های دوجداره و تک جداره به عنوان متریال پوششی آن به حساب می‌آیند اما در پارتیشن شیشه ای ام دی اف که دارای فریمی از جنس ام دی اف و استراکچر است اما شیشه غالب معمولاً برای متریال پوششی آن استفاده می گردد.

هر کدام از این پارتیشن شیشه ای برای خودشان مشخصات خاصی دارند و به همین جهت با توجه به نیاز به هر فضا نصب می شوند و کارکردها و قابلیت های آن ها با یکدیگر متفاوت است و به همین جهت پس از بررسی محیط و نوع استفاده از پارتیشن شیشه ای به کار برده می شوند.

پارتیشن شیشه حمام

پارتیشن ها به ما کمک می کنند که بتوانیم به فضا یک سبک جدید را اضافه کنیم و البته پارتیشن شیشه ای جزء مواردی است که موجب می‌شود شما بدون اینکه هزینه های زیادی را صرف کنید از فضای خود بهترین استفاده را داشته باشید و البته امکان راحتی بیشتری را به شما خواهد داد.

شما با قرار دادن یک پارتیشن شیشه ای در اتاق یا راهروی خود می توانید یک اتاق را به چندین قسمت تقسیم کنید و جالب اینجاست که پارتیشن شیشه ای دارای قیمت مناسبی است و به جای اینکه بخواهید از دیوارهای آجری و بتنی استفاده کنید به راحتی قادرید یک پارتیشن را اضافه نمایید که موجب صرفه جویی در وقت و زمان شما می باشد.

پارتیشن شیشه ای در فضا می تواند به مرور زمان موقعیت آن را به گونه‌ای که می خواهید برای شما تغییر بدهد و همچنین پارتیشن های شیشه ای قابل حمل بوده و موجب می‌شود که برای خانه یا آپارتمان بسیار متنوع و کاربردی باشند.

شیشه حمام نیز از مواردی که جداسازی و تفکیک فضای سرویس بهداشتی و حمام قابل استفاده بوده است. متاسفانه در خانه های که مساحت زیادی ندارند به این جداسازی توجهی نمی شود حال آنکه به راحتی با شیشه حمام می توانید بهترین جداسازی را انجام بدهید. شیشه حمام معمولا دور دوش حمام نصب می شود و شکل های متنوعی داشته است.

لزوم استفاده از پارتیشن اداری

شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت با شیشه های معمولی تفاوت های بارزی داشته اند و در واقع شیشه سکوریت نسبت به شیشه های خام یا معمولی ۷ برابر مقاوم تر می باشند و در واقع در زمان شکسته شدن شیشه سکوریت به تکه های کوچک تبدیل می شوند که ایمن و بی ضرر می باشند. بین شیشه معمولی و شیشه سکوریت تفاوت اصلی در نحوه ساخت و تولید آن ها محسوب می شود که به واسطه کوره های مخصوص شیشه خام به دمای بالا می رسد و خیلی سریع به واسطه فشار هوای بالا خنک شده و با ساختار متفاوت همان شیشه سکوریت بیرون می آید. شیشه سکوریت اگر که بشکند به حالت پودری  تغییر پیدا می کنند اما شیشه های معمولی به خودشان حالت شمشیری می گیرند.

معرفی شیشه بالکن تاشو

اگر بخواهیم شیشه بالکن یا شیشه تراس را معرفی کنیم باید بگوییم که جزء شفاف بین تراس و محیط بیرون محسوب میشود و میتوان گفت به شکل های مختلف امروزه استفاده میگردد که هم می‌توانند مثل یک پنجره ای ساده و ثابت باشد و هم می تواند به شکل تاشو مورد استفاده قرار بگیرد. زمانی که از شیشه بالکن تاشو نام میبریم یعنی به صورت آکاردئونی بسته و باز می شود و این امکان برای ساکنین خانه مهیا می‌کند تا بتوانند در مواقع که می‌خواهند به صورت کامل از فضا لذت ببرند و البته باز و بسته شدن شیشه بالکن تاشو به راحتی صورت می گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند و نظافت بالکن را برای ساکنین با شیشه بالکن تاشو سخت نخواهد کرد و هر زمانی که هوا برای شما لذت بخش باشد میتوانید نهایت استفاده را از هوا در بالکن خود ببرید و اگر شرایط بارانی یا گرد و غبار باشد شما می توانید از شیشه بالکن به صورت بسته استفاده کنید و هیچ گونه گرد و غباری وارد منزل شما نگردد. این موارد بخشی از میت های شیشه بالکن تاشو می باشد.

Description: C:\Users\ramadoor tarahi\Desktop\New folder\New folder\balkoni-ramadoor 1-3.jpg

در دکوراسیون منزل تان بهتر است از آینه کاری منزل استفاده نمایید

هر انسانی علاقه دارد به محیط خود زیبایی بدهد چرا که این زیبایی می توانند هم اینکه فضا را شیک و جذاب نماید و هم انرژی بسیار خوب و مثبتی را به ساکنین محیط منزل انتقال بدهد. قطعاً یک فضای دنج و خفه برای ما شرایط را سخت خواهد کرد و زندگی در چنین محیطی حس خوبی را به ما نخواهد داد. در یک فضای شاد و جذاب المان های مختلفی به کار برده می‌شود که می‌توان به آینه کاری منزل به عنوان یکی از مهمترین موارد اشاره کرد؛ در دکوراسیون هایی با سبک های مختلف آینه کاری منزل صورت می گیرد که برای فضاهای مختلف می توان از آینه استفاده کرد از جمله اتاق کوچک، سالن پذیرایی و غیره.

مزیت درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از قسمتهای اصلی که در هر ساختمان از آن استفاده می‌شود و بخش جدایی ناپذیری به شمار می‌رود درب ساختمان است که در واقع تامین امنیت ساکنین به عنوان یک وظیفه اصلی برای درب ساختمان به شمار می رود. تغییرات بسیار زیادی در خصوص استفاده از درب در صنعت به وجود آمده است و بشر توانسته مدلهای متنوعی از درب ساختمان از جمله درب اتوماتیک شیشه ای را اختراع کند؛ اما این روزها افراد به دلیل عمر بالا و زیبایی منحصر به فرد درب اتوماتیک از جمله درب اتوماتیک شیشه ای به استفاده از آن روی آورده اند که می توان مدل ها و انواع مختلف آن را در بازار مشاهده کرد.

 شما می توانید درب اتوماتیک شیشه ای را که بدون دخالت دست باز و بسته می شود و این کار به صورت خودکار انجام می شود را برای ساختمان خود انتخاب کرده و از مزیت های بیشمار را استفاده نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید