جسد سیلوی، دبیر اول ۵۱ ساله سفارت سوییس در تهران که روز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در باغچه منزلش در یک برج مسکونی پیدا شد، به منظور انتقال به کشورش تحویل سفارت سوییس شد.

پیکر دبیر اول سفارت سوییس در تهران به کشورش منتقل می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پیکر دبیر اول سفارت کشور سوئیس در تهران با هماهنگی قضایی، تحویل سفارت این کشور شد تا به زادگاهش منتقل شود.

سیلوی، زن ۵۱ ساله و دبیر اول سفارت کشور سوئیس در تهران بود. سال‌ها بود از شوهرش جدا شده، پسر کوچکش فوت کرده و پسر دیگرش در سوئیس زندگی می‌کرد. او در طبقه هفدهم برجی ۲۰ طبقه در کامرانیه شمالی تهران زندگی می‌کرد.

صبح چهاردهم اردیبهشت امسال جسد او در حالی که لباس خانه به تن داشت، در باغچه حیاط برج پیدا شد. بررسی‌های اولیه در این محل نشان می‌داد که مرگ او شب قبل رخ داده است. احتمال می‌رفت او خودکشی کرده باشد. این احتمال زمانی قوت گرفت که بازپرس جنایی دستنوشته این زن را در اتاق کارش کشف کرد که در آن نوشته شده بود بعد از مرگم، جسدم را سوزانده و کنار مزار پسرم دفن کنید، دارایی‌ام نیز به پسر دیگرم‌ برسد.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران درباره آخرین وضعیت این پرونده به جام‌جم گفت: ماموران مدارک و دستنوشته‌های دیگری از خانه زن فوت‌شده یافتند که آن را در اختیار کارشناسان خط‌شناسی پلیس آگاهی قرار دادند.

کارشناسان در بررسی و تطبیق آنها با دستنوشته کشف‌شده از زن فوت‌شده، پی بردند دستخط‌ها یکی بوده است. این در حالی بود که زن فوت‌شده در بخشی دیگر از دستنوشته به‌جا مانده از خود، نوشته بود که بخشی اموال و دارایی‌اش به دخترخوانده‌اش برسد. بعد از بررسی‌های لازم در پزشکی قانونی، هماهنگی‌های قضایی انجام گرفت و پیکر این زن تحویل سفارت سوئیس در تهران شد تا جسد، تحویل خانواده‌اش شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید