شاهرخ بیانی، پیشکسوت استقلال می‌گوید استقلال اگر ۷۰ درصد فوتبالی که در عربستان ارائه می‌داد را مقابل ذوب‌آهن به نمایش بگذارد می تواند ذوب آهن را شکست دهد.

در دور برگشت همه مسابقات دشوارتر از دور رفت هستند / استقلال نباید اجازه بدهد فاصله‌اش با صدر بیشتر از ۱۰ امتیاز شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، با اعلام برنامه دور یک هشتم مسابقات جام حذفی مشخص شد استقلال به فاصله ۱۰ روز باید دو بار با تیم ذوب آهن، ابتدا در لیگ برتر و سپس در جام حذفی دیدار کند. شاهرخ بیانی درباره مصاف استقلال مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر، دربی و سپس مجدداً ذوب‌آهن حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

استقلال پس از بازگشت از لیگ قهرمانان باید با ذوب‌آهن دیدار کند. پیش‌بینی تان از این دیدار چیست؟

قطعاً بازی آسانی برای استقلال نخواهد بود. البته استقلال در شرایط عادی باید ذوب‌آهن را شکست بدهد اما در هر حال این تیم از عربستان برگشته و حدود سه هفته در شرایط اردویی و مسابقات تحت فشار بوده و امیدوارم ظرف روزهای گذشته این فشار از روی تیم از بین رفته و ریکاوری درست انجام شده باشد.

بازی در تهران است، فکر می کنید استقلال کار سختی مقابل ذوب‌آهن دارد؟

قطعاً این بازی برای استقلال آسان نیست. به طور کلی در دور برگشت همه مسابقات دشوارتر از دور رفت هستند. به قولی دروازه ها در دور برگشت کوچکتر میشوند. با این همه فکر می‌کنم استقلال اگر ۷۰ درصد فوتبالی که در عربستان ارائه می‌داد را مقابل ذوب‌آهن به نمایش بگذارد می تواند ذوب آهن را شکست دهد.

حریف اصفهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قطعاً ذوب آهن با حضور مجتبی حسینی شرایط بهتری نسبت به نیم فصل اول پیدا کرده چون این مربی با تیم ذوب‌آهن به خوبی آشناست و می داند از بازی روبروی استقلال چه چیزی می خواهد. به همین خاطر به احتمال زیاد ابتدا برای کسب حداقل امتیاز به میدان می آید. این تیم در دو دیدار آخر یک برد و یک مساوی داشته و با جایگاهی که در جدول رده‌بندی دارد می داند هیچ نتیجه ای غیر از برد برایش فایده ای ندارد. حتماً شب سختی را برای استقلال رقم می‌زند.

دربی چقدر روی بازی استقلال تاثیر دارد؟

معمولا مسابقات قبل از دربی برای برای استقلال و پرسپولیس دشوار می شوند. همه دوست دارند خودشان را به کادرفنی نشان بدهند تا در دربی فیکس باشند. از طرفی نگران گرفتن کارت زرد و یا مصدومیت هستند ولی من با تجربه حضور در چندین دربی به بازیکنان استقلال توصیه می کنم به هیچ وجه به دربی فکر نکنند و فقط برای کسب پیروزی به میدان بروند. چون ۳ امتیاز بازی با ذوب آهن می تواند در جایگاه استقلال در جدول رده بندی تاثیر بسزایی بگذارد و این تیم را به صدر نزدیک کند. در واقع استقلال نباید اجازه بدهد فاصله‌اش با صدر بیشتر از ۱۰ امتیاز شود. چون آن وقت جبرانش خیلی مشکل خواهد شد.

چطور؟

شانسی که استقلال آورده این هفته پرسپولیس و سپاهان با هم بازی دارند. برد پرسپولیس یا نتیجه تساوی دو تیم همراه با برد استقلال می‌تواند فاصله ما با صدر را کاهش دهد و استقلال نباید این فرصت را از دست بدهد.

هفته بعد هم استقلال باید با ذوب آهن در جام حذفی دیدار کنند. آن مسابقه را چطور پیش بینی می کنید؟

بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی قطعاً چالش متفاوتی با بازی در لیگ برتر است. البته استقلال در آن بازی هم میزبان است و این شانس را برای شاگردان مجیدی زیاد می کند که بتوانند با کسب تجربه از بازی که این هفته با ذوب آهن دارند نتیجه دلخواهشان را بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید