رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر تهران گفت: برای سربلندی مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۱۰ گوسفند نذر کرده ایم.

نذر ۱۱۰ گوسفند برای سربلندی مردم در انتخابات!

به گزارش سلام نو به نقل از فارس،  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر تهران با اشاره به پویش مردمی اکرام اظهارداشت: این پویش مردمی با هدف کمک به نیازمندان با ذبح ۱۱۰ قربانی در این شهر باهدف سربلندی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: امام علی علیه‌السلام می‌فرماید: اگر مردم‌ می‌دانستند در قربانی (چه آثار و برکاتی) است، قطعاً قرض کرده و قربانی می‌کردند.

وی افزود: از سوی دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دشمن جمهوری اسلامی از سلطنت‌طلب‌ها گرفته تا حامیان نظام سلطه، برخلاف آن‌که در سال ۹۶ مردم را به حضور در انتخابات و رأی دادن به یک کاندیدای خاص دعوت می‌کردند تا از ضعف مدیریتی او ناکارآمدی نظام را حاصل کنند، امسال به عدم مشارکت دعوت می‌کنند و برخی هم تحت تأثیر رسانه‌های غربی و عربی حامی این پویش‌ها شده‌اند.

نذر قربانی برای سربلندی مردم در انتخابات

موسوی گفت: در این راستا گروه‌های مردمی شهرستان اسلامشهر اعم از مساجد، هیأت‌های مذهبی، خیریه‌ها، کانون‌های فرهنگی و قرآنی و ... به منظور ارائه کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان براساس سفارش مقام معظم رهبری، به یاد حاج قاسم سلیمانی و برای سلامتی امام زمان (عج)، رفع بلا از مسلمانان جهان و سربلندی مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، نذر قربانی کردند تا ۱۱۰ رأس دام زنده به نفع نیازمندان در اسلامشهر ذبح کنند.

موسوی گفت: بناست گوشت حاصل از این قربانی‌ها میان نیازمندان شهرستان که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر افزود: مردم و خیرین می‌توانند برای کمک و مشارکت در این طرح، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۰۰۱۶۳ به نام مرکز نیکوکاری همدلی واریز کنند. برای توزیع دام زنده هم می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۷۷۶۶۶۴۸ تماس بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این قبیل طرح‌ها در سایر نقاط کشور گسترش یابد تا ان شاء الله شاهد خنثی شدن این تلاش‌های دشمن و سربلندی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری شویم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید