با فوت ۴ هزار و ۱۸۷ بیمار کرونایی دیگر در هند ظرف ۲۴ ساعت، شمار قربانیان کرونایی در این کشور از ۲۳۸ هزار نفر گذشت.

آمار نگران کننده کرونا در هند؛ فوت بیش ۴ هزار بیمار در یک روز

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هند با ثبت مرگ بیش از ۴ هزار نفر بیمار کرونایی ظرف یک روز، بار دیگر رکورد تازه‌ای را در آمار مرگ و میر کرونایی به ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، با مرگ ۴ هزار و ۱۸۷ نفر دیگر در هند ظرف ۲۴ ساعت، شمار قربانیان کرونایی در این کشور ۲۳۸ هزار و ۲۷۰ نفر از زمان آغاز همه گیری کرونا رسید. همچنین با ابتلای ۴۰۱ هزار و ۷۸ نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت، شمار موارد ابتلا در این کشور به حدود ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر رسید؛ مسأله‌ای که هند را در رتبه دوم پس از آمریکا قرار داده است.

کارشناسان بهداشتی که در خصوص آمار رسمی اعلام شده از سوی دولت ابراز تردید کرده اند، می‌گویند ممکن است موج جدید کرونا تا پایان ماه مه نیز به پیک خود نرسیده و همچنان افزایشی باشد. این کارشناسان به همین خاطر خواهان اقدامات محدود کننده در سراسر هند شده اند.

این در حالی است که گزارش‌ها حاکی از آن است که مرده خانه‌ها و مکان‌های سوزاندن اجساد به شدت درگیر شمار بالای قربانیان کرونایی هستند و به همین خاطر محل‌های موقت سوزاندن اجساد در پارک‌ها و پارکینگ‌ها ایجاد شده است. همچنین بیمارستان‌های این کشور با کمبود اکسیژن مواجه اند.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند به دلیل طریقه تعاملش با کمبود شدید اکسیژن آماج انتقادات قرار گرفته است. با وجود این دولت گفته است تمامی تلاشش را بدین منظور به انجام خواهدرسانئد.

سر وزیر ایالت «تامیل نادو» هند شب گذشته در نامه‌ای به نارندرا مودی، نخست وزیر هند گفت درخواست برای اکسیژن پزشکی در ایالت تامیل نادو ممکن است در دو هفته آتی دو برابر شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید