استاندار گلستان از ممنوعیت ورود و خروج و سفر به این استان در تعطیلات عید فطر خبر داد.

ورود و خروج به استان گلستان در تعطیلات عید فطر ممنوع است

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم ، هادی حق‌شناس ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: خوشبختانه با کمک مردم، روند شیوع کرونا در روزهای اخیر کاهشی شده و تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.

وی گفت: در این مدت کادر درمان تلاش زیادی برای بهبود حال بیماران انجام دادند و دچار خستگی هستند، مردم برای اینکه زحمت کادر درمان کمتر شود و سلامت بمانند باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار گلستان ادامه داد: هر چند روند شیوع کرونا در استان کاهشی شده اما نگران تعطیلات پیش‌رو هستیم و با تصویب ستاد مقابله با کرونا سفر و ورود و خروج به استان گلستان در ایام تعطیلات عید فطر ممنوع است.

وی اضافه کرد: برهمین اساس از بعد از ظهر روز سه شنبه (۲۱ اردیبهشت‌ماه) تا ظهر شنبه (۲۵ اردیبهشت‌ماه) هر گونه ورود و خروج خودروهای غیربومی به استان ممنوع است و پلیس راه با متخلفان برخورد خواهد کرد.

حق‌شناس گفت: تاکنون بنابر ممنوعیت اقامه نماز عید فطر در استان بوده اما اگر در روزهای آینده دستورالعمل جدیدی ابلاغ شود، درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد و نتیجه را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر وضعیت در شهرستان کلاله قرمز است و بقیه شهرهای استان در شرایط نارنجی و زرد است. با این حال برای بهبود وضعیت، همراهی مردم به ویژه عدم برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها و استفاده از ماسک الزامی است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا مشاغل گروه‌های یک و دو در همه شهرهای استان به مدت دو هفته اجازه فعالیت دارند و برای بعد از این زمان، تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی با نگرانی از شیوع ویروس هندی در استان گفت: به دلیل حساسیت‌های نوع هندی ویروس کرونا، به‌مدت یک هفته ورود اتوبوس از زاهدان و زابل به گلستان ممنوع است و پرواز گرگان - زابل نیز در این هفته لغو شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید