کبری رفیعی کارشناس هواشناسی گفت: در بیشتر نقاط کشور به جز جنوب و جنوب غرب، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

گزارش آب و هوا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / این استان‌ها منتظر بادهای شدید و رگبار باران باشند

به گزارش سلام نو به نقل از میزان، یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت.

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: طی بیست و چهار ساعت آینده در بیشتر نقاط کشور به جز جنوب و جنوب غرب در بیشتر ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد که در مناطق مستعد بارش تگرگ را هم انتظار داریم.

وی ادامه داد: فردا نیز در خراسان رضوی، سمنان و شرق تهران و همینطور مناطقی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در اواخر وقت فردا نیز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل خزر رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه نیز ادامه بارش‌ها را در خراسان جنوبی، غرب استان‌های یزد و اصفهان، همینطور مرکزی، قم، سمنان، تهران، البرز، قزوین، شرق زنجان، شمال استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و همینطور سواحل خزر خواهیم داشت.

رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: تهران هم امروز به تدریج ابری خواهد شد که در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی هم خواهد داشت. حداکثر دمای امروز تهران بیست و چهار درجه بالای صفر خواهد بود و حداقل دما نیز امروز به شانزده درجه بالای صفر رسید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید