بازیکن یکی از تیم‌های سری B فوتبال کشور ایتالیا یکی از بازیکنان، یکی از اعضای کادر فنی تیم را کشت.

اتفاق شوکه‌کننده در فوتبال ایتالیا؛ بازیکن مربی را کشت

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، نشریه گاتزتینوی ایتالیا از وقوع حادثه‌ای تلخ در سری B فوتبال این کشور خبر داد که در آن یکی از بازیکنان تیم «سیتادلا»، یکی از اعضای کادر فنی این تیم را کشته و به همین دلیل هم الان به جرم قتل از سوی پلیس تحت بازجویی قرار گرفته است.

این بازیکن که کریستین دی‌اورسو نام دارد، روز ۲۳ آوریل سال جاری در یک سانحه رانندگی در نزدیک زمین تمرینی تیم سیتادلا، با لینو سیمونتو عضو ۷۷ ساله کادر فنی این تیم تصادف می‌کند. سیمونتو شش روز پس از این حادثه به دلیل شدت جراحات وارد در بیمارستان جان سپرد.

طبق گزارش گاتزتینو، هافبک ۲۳ ساله تیم سیتادلا زمان وقوع این حادثه پشت خودرویی بوده است که با دوچرخه سیمونتو برخورد می‌کند و باعث مرگ او می‌شود. به دنبال این حادثه، تحقیقات بازجویی پلیس از دی‌اورسو درباره نحوه وقوع حادثه و پی بردن به عمدی یا غیرعمد بودن این اتفاق آغاز شده است.

باشگاه سیتادلا با انتشار بیانیه‌ای مراتب تأسف خود را از این اتفاق اعلام کرده اما به جزئیات اتفاق و نقشی که دی‌اورسو در آن ایفا کرده، هیچ اشاره‌ای نداشته است.

دی‌اورسو یکی از محصولات آکادمی باشگاه رم است که در این فصل ۳۰ بازی هم برای تیم سیتادلا انجام داده در آنها سه گل زده و دو پاس گل هم داده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید