۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 55249275

جن ساکی دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد که تا یک سال دیگر از سمتم در دولت بایدن استعفا می‌دهم.

سخنگوی کاخ سفید: قصد استعفا دارم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جن ساکی دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد، قصد دارد در عرض حدودا یک سال دیگر از سمت فعلی‌اش در دولت جو بایدن یعنی دبیر مطبوعاتی کاخ سفید کناره گیری کند.

به گزارش ایندیپندنت، جن ساکی، دبیر مطبوعاتی و سخنگوی کاخ سفید اظهار کرد: فکر می‌کنم از الان تا یک سال دیگر یا حدودا یک سال دیگر فرصتی برای اینکه کسی دیگر این شغل را به دست بیاورد وجود داشته باشد.

ساکی در گفتگو با دیوید آکسلرود گفت، عاشق شغلش است و همچنین ظاهرا نشان داد که چنین تصمیمی را از بابت رخ دادن اتفاقی بد اعلام نکرده است.

او بیان داشت، همواره تصمیم داشته این پست را بعد از یک سال یا حدودا یک سال ترک کند و همین را به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا زمانی که نخستین بار این سمت را به او پیشنهاد داده مطرح کرده است.

این در حالی است که اکثر روسای جمهور آمریکا در طی دوره ریاست جمهوری خود بیش از یک دبیر مطبوعاتی را دارند. به عنوان مثال دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا چهار دبیر مطبوعاتی کاخ سفید را آن هم تنها در یک دوره ریاست جمهوری داشت.

ساکی در طی دوره کوتاهی که از خدمتش به عنوان سخنگوی جو بایدن گذشته با نشان دادن رفتاری دوستانه و حرفه‌ای خودش را متمایز نشان داده است. خبرنگاران حوزه کاخ سفید که معمولا سختگیر هستند اخیرا به شکلی عجیب او را تحسین کرده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید