۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
کد خبر: 55249148

یک کارگر جوشکار در پشت‌بام ساختمان قدیمی مشغول انجام جوشکاری بود که در حین جوشکاری به یکباره دچار برق‌گرفتگی شد.

مرگ دردناک کارگر جوان حین جوشکاری

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت ۱۶:۱۶ بعدازظهر روز گذشته یک مورد حادثه برق‌گرفتگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله نیروهای امداد و نجات ایستگاه یک به همراه خودروی نردبان هیدرولیکی را به محل حادثه در خیابان امام خمینی اعزام کرد.

علیرضا جهانبخش؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهار شاهدان، یک کارگر جوشکار در پشت‌بام ساختمان قدیمی یک مرکز فرهنگی مشغول انجام جوشکاری بود که در حین جوشکاری در بالای شیروانی این ساختمان به یکباره دچار برق‌گرفتگی شد.

وی افزود: پیش از رسیدن نیروهای عملیاتی به محل حادثه، عوامل اورژانس تهران در محل حادثه حضور پیدا کرده بودند که با انجام معاینات پزشکی اولیه اعلام کردند این کارگر جوشکار که مردی ۴۰ ساله بود، بر اثر برق گرفتگی دچار ایست قلبی شده است.

جهانبخش تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که احتمالاً عدم رعایت نکات ایمنی در حین عمل جوشکاری باعث بروز این حادثه شده است.

این افسر آماده آتش‌نشانی بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از حضور در محل حادثه و ایمن‌سازی کامل، این کارگر را در حضور عوامل اورژانس به پایین ساختمان منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که وی به وسیله اورژانس سریعاً به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر درباره علت اصلی بروز این حادثه هم‌اکنون توسط کارشناسان این سازمان در حال انجام است.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ مهدی داوری؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با حضور در محل این حادثه بر عملیات نیروهای آتش‌نشانی نظارت داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید