پرویز برومند، دروازه‌بان پیشکسوت استقلال گفت: استقلال فعلا باید به فکر لیگ برتر و بازی‌هایی پیش رو باشد.

 استقلال باید لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا،  دروازه‌بان پیشکسوت استقلال، گفت: استقلال با فراموش کردن لیگ قهرمانان آسیا باید به فکر لیگ برتر و بازی‌هایی پیش رو باشد.

پرویز برومند روز پنجشنبه اظهار داشت: آبی‌پوشان هفته آینده در لیگ برتر با ذوب‌آهن روبرو خواهد شد، آنها با تغییر و تحولاتی که در کادر فنی داشته‌اند نتایج خوبی گرفته‌اند.

دروازه‌بان پیشکسوت استقلال، گفت: استقلال به پیروزی و سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن نیاز مبرم دارد، آنها با بُرد در این مسابقه در لیگ برتر نیز گام بلندی را برای رسیدن به صدر جدول بر خواهند داشت.

برومند تصریح کرد: فراز کمالوند در طول مدتی که در استقلال مربیگری کرد تاثیرات خوبی داشت و تصمیم گرفت پس از بازگشت آبی‌پوشان به ایران برای ادامه مربیگری به سایپا برود. حالا باید جانشین او فردی باشد که با دانش بوده و به استقلال کمک کند.

وی با بیان اینکه استقلال برای مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی کشور باید تقویت شود، افزود: معتقدم این استقلال توانایی موفقیت‌های بزرگ‌ در آسیا و بازی‌های داخلی را دارد.

برومند خاطرنشان کرد: استقلال این توانایی را دارد در لیگ برتر و جام حذفی نیز موفق باشد به شرطی که تمرکز داشته و همین‌طور بدون حاشیه به کارش ادامه دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید