۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 55249010

یک نشریه ورزشی مدعی شد مسوولان باشگاه دورتموند آلمان، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت را گزینه مناسبی برای جانشینی هالند می‌دانند.

سردار آزمون به دورتموند آلمان می‌رود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سردار آزمون که چند روز پیش توانسته بود با تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ عنوان قهرمانی لیگ روسیه را از آن خود کند اکنون در رادار خرید چند باشگاه بزرگ فوتبال اروپا قرار گرفته است.

شایعه انتقال آزمون به تیم‌های بزرگ در فصل نقل‌و انتقالات یکی از اخبار همیشگی فوتبال ایران به شمار می‌رود اما وی در نهایت در لیگ روسیه ماندگار خواهد شد.

قهرمانی زنیت در فوتبال روسیه و درخشش آزمون بهانه‌ای شد تا رسانه ها و برخی از کارشناسان ورزشی پیش‌بینی‌هایی نسبت به آینده مهاجم تیم ملی ایران داشته باشند. یکی از این پیش‌بینی‌ها توسط نیکو شیرا، روزنامه نگار معروف ایتالیایی صورت گرفت که از آزمون به عنوان بازیکن مناسب برای ترکیب تیم فوتبال دورتموند آلمان یاد کرد. 

بعد از این اظهارنطر سایت نواسپورت در گزارشی تکمیلی نسبت به آینده آزمون نوشت: با توجه به احتمال جدایی اریک هالند از جمع زدپوشان وستفالن، مسوولان دورتموند به دنبال جانشین وی هستند و یکی از گزینه ها می تواند سردار آزمون باشد. 

این سایت همچنین مدعی شده که مهاجم ایرانی زنیت در رادار آاس رم، آتالانتا، والنسیا و سویا نیز قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید