۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 55248996

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد، درباره اولین مورد غرق شدگی در سد مهاباد در سال جاری توضیحاتی داد.

جسد یک زن ناشناس در سد مهاباد پیدا شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رحمان احمدی روز پنج‌شنبه با اشاره به دریافت تماس‌های مردمی در خصوص غرق شدن فردی در داخل سد مهاباد، افزود: با حضور ماموران آتش‌نشانی سه نفر از غواصان آموزش دیده این سازمان کار گشت‌زنی در محدوده حادثه را آغاز کرده و توانستند جسد بی‌جان این زن را از آب بیرون کشیده و برای تحقیقات بیشتر به اورژانس بیمارستان انتقال دهند.

وی اضافه کرد: هنوز جزئیات این حادثه و علت فوت یا غرق شدن این فرد مشخص نبوده و هویت وی نیز معلوم نیست.

جسد زن مهابادی پس از چند روز از آب بیرون کشیده شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با بیان اینکه این اولین مورد غرق شدگی در سد مهاباد در سال جاری است، اظهار داشت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که حادثه مربوط به امروز نیست و طی روزهای گذشته این فرد غرق شده است.

احمدی افزود: نیروی انتظامی تحقیقات در زمینه هویت و علت غرق شدن این فرد را آغاز کرده است.

سد مهاباد یکی از سدهای بزرگ آذربایجان‌غربی و جزو ۱۰ سد پرآب کشور است؛ جاده‌های ارتباطی مهاباد به سردشت و پیرانشهر که از حاشیه دریاچه سد عبور می‌کند مهمترین مکان گردشگری این شهرستان است که مردم به ویژه در ایام تعطیلی در کنار آن اقدام به گردش می‌کنند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ پرسنل عملیاتی، چهار غواص با مدرک بین‌المللی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید