چند شب قبل مرگ راننده ۲۷ ساله پژو ۲۰۶ در جریان تصادف با یک سانتافه به مأموران کلانتری ۱۴ رسالت کرج اطلاع داده شد.

شاگرد نمایشگاه با سانتافه مشتری دست به قتل زد!

به گزارش سلام نو به نقل از روزنامه همشهری، شاگرد نمایشگاه دور از چشم صاحب کارش سوار بر سانتافه یکی از مشتریان با دوستانش به دور دور رفت و در جریان درگیری با راننده دیگری او را زیر گرفت و به قتل رساند.

چند شب قبل به مأموران کلانتری ۱۴ رسالت کرج خبر رسید راننده ۲۷ ساله یک پژو ۲۰۶ که در جریان تصادف با یک سانتافه به‌شدت مصدوم شده بود جانش را از دست داده است. این حادثه در عظیمیه اتفاق افتاده بود و دقایقی بعد مأموران خود را به آنجا رساندند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

در نگاه اول به‌نظر می‌رسید که یک حادثه رانندگی اتفاق افتاده و راننده سانتافه فرار کرده است. در ادامه اما معلوم شد این ماجرا رنگ و بوی جنایی دارد. یکی از دوستان متوفی که شاهد این حادثه بود به مأموران گفت: ما چند نفر بودیم که با ماشین برای تفریح به خیابان آمده بودیم. در خیابان چند دور زدیم تا این که ناگهان با یک سانتافه روبه‌رو شدیم. او با ما کل کل می‌کرد و در همین بین دوستم از ماشین پیاده شد تا به سمت راننده سانتافه برود و دلیل رانندگی خطرناکش را بپرسد. اما او ناگهان پایش را روی گاز گذاشت و دوستم را زیر گرفت و فرار کرد.

با وجود اظهارات شاهدان و بررسی دوربین‌های مداربسته‌ای که در محل وقوع حادثه وجود داشت شماره پلاک سانتافه به‌طور کامل شناسایی نشده بود. با این حال کاراگاهان پلیس آگاهی که چند رقم از شماره پلاک را در اختیار داشتند تحقیقات برای یافتن سانتافه را آغاز کردند. آنها به بررسی ده‌ها خودرو با مشخصاتی شبیه خودروی متهم پرداختند تا این که سرانجام توانستند مالک سانتافه مورد نظر را شناسایی کنند.

وقتی این مرد به پلیس آگاهی احضار شد اعلام کرد از ماجرای تصادف مرگبار اطلاعی ندارد و از چند روز قبل خودرواش را برای فروش به یک نمایشگاه ماشین تحویل داده است. این اظهارات کافی بود تا مأموران راهی نمایشگاه شوند و در آنجا معلوم شد ۳ نفر از شاگردان نمایشگاه چند شب قبل دور از چشم مدیر آنجا سانتافه مشتری را برداشته و در جریان دور دور در عظیمیه این جنایت را رقم زده‌اند. به این ترتیب این ۳ نفر که ۳۳،  ۳۴ و ۳۵ ساله هستند دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کردند.

متهم اصلی در بازجویی‌ها گفت: چند شب قبل همراه دوستانم سانتافه یکی از مشتریان را که برای فروش آورده بود سوار شدیم تا با آن در عظیمیه دور دور کنیم. در خیابان می‌چرخیدیم که ناگهان یک پژو ۲۰۶ با ما کورس گذاشت و چند دقیقه بعد سد راهمان شد. راننده شروع به کل کل کرد و فحش داد. او ناگهان از خودرواش پیاده شد و می‌خواست به سمت من بیاید که پایم را روی گاز گذاشتم و ماشین را به او زدم و فرار کردیم. آن زمان نه مست بودم و نه موادمخدر مصرف کرده بودم. فقط می‌خواستم راننده ۲۰۶ را کنار بزنم و فرار کنیم و فکرش را هم نمی‌کردم که او جانش را از دست می دهد. متهم در ادامه گفت: من متاهل هستم اما حدود ۵ سال است که با همسرم اختلاف دارم و آن شب فقط قصدمان تفریح و فراموش کردن مشکلات بود که این حادثه اتفاق افتاد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام جزئیات این پرونده گفت: هم‌اکنون متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن زوایای پنهان این ماجرا ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید