مرد جوان تهرانی که پس از تزریق واکسن کرونا به شدت دچار اضطراب و وحشت شده بود، دچار سکته قلبی شد و درگذشت.

ترس پس از تزریق واکسن کرونا جان مرد تهرانی را گرفت!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، «واکسن کرونا زده‌ام و می‌ترسم جانم را از دست بدهم»؛ این متن دست‌نوشته مردی جوان بود که پس از تزریق واکسن کرونا به‌شدت دچار وحشت و اضطراب شده بود؛ تا جایی که این ترس عجیب او باعث سکته قلبی و جان باختنش شد.

چند روز پیش افرادی که از خیابان کمیل عبور می‌کردند، چشم‌شان به مردی جوان افتاد که کنار پل عابر افتاده بود. آنها با اورژانس تماس گرفتند که با حضور اورژانس مشخص شد  مرد جوان فوت شده است.

در این شرایط ماجرای مرگ اسرارآمیز مرد جوان به قاضی محمدوهابی، بازپرس ویژه قتل تهران اطلاع داده شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. باحضور تیم جنایی در محل، تحقیقات آغاز و دست‌نوشته‌ای از جیب متوفی کشف شد. متن دست‌نوشته این بود: « واکسن کرونا زده‌ام و از وقتی واکسن را تزریق کرده‌ام خیلی می‌ترسم و نگرانم مبادا واکسن مرا بکشد.»

ماجرا عجیب بود و تیم پزشکی که در محل حضور داشتند علت مرگ متوفی را سکته قلبی دانستند. با این حال جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. در ادامه هویت قربانی شناسایی شده و مأموران به تحقیق از خانواده او پرداختند. خانواده مرد جوان عنوان کردند که وی پس از تزریق واکسن کرونا به ‌شدت نگران بود که مبادا بلایی سرش بیاید و جانش را از دست بدهد. به‌ گفته آنها، مرد جوان دچار وسواس شدیدی شده و مدام به ‌خودش تلقین می‌کرده که به‌زودی می‌میرد.

بررسی‌های اولیه حکایت از این دارد که ترس و استرس مرد جوان بعد از تزریق واکسن باعث سکته قلبی شده است؛ با این حال تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید