مهدی محمدی، تنها نماینده دوچرخه‌سواری کشورمان است که شانس حضور در پارالمپیک توکیو را دارد، او در این خصوص گفت: یکسال است که در تایم تریل انفرادی و استقامت به سختی تمرین می‌کنم تا بهترین رکورد را به ثبت برسانم و در صورت صلاحدید کمیته ملی پارالمپیک عازم توکیو شوم.

ابراز امیدواری دوچرخه‌سوار ایرانی برای حضور در پارالمپیک توکیو

به گزارش سلام نو، مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، درباره حضورش در کاپ جهانی بلژیک اظهار کرد: این مسابقات آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو در ماده جاده و پیست است که در بلژیک برگزار می‌شود. البته من سهمیه خود را در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در پیست کسب کرده ام و در این تورنمنت به دنبال ثبت امتیازاتم در رنکینگ جهانی هستم تا شرایط حضورم در پارالمپیک توکیو فراهم شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به ثبت رکورد خوب در کاپ جهانی بلژیک هستید، گفت: چون برای نخستین بار در مسابقات جهانی شرکت می‌کنم اطلاعی از وضعیت حریفان جهانی خود ندارم، اما با این وجود یکسال است که در تایم تریل انفرادی و استقامت به سختی تمرین می‌کنم تا بهترین رکورد را به ثبت برسانم و در صورت صلاحدید کمیته ملی پارالمپیک عازم توکیو شوم.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در بلژیک شرایط از نظر آب و هوایی به گونه ای باشد که زحماتم بدون نتیجه نماند و برای اولین بار بتوانم در بازیهای پارالمپیک حضور پیدا کنم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید