سه زن و یک کودک با ورود به فروشگاه لوازم خانگی در گلپایگان اقدام به سرقت سه هاونگ به ارزش ۴۰۰ هزار تومان کرده و متواری می شوند.

لحظه دزدی خانوادگی از فروشگاه در گلپایگان توسط مادر برزگ و فرزندانش / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مادر بزرگ به همراه نوه و دو دخترش به فروشگاه های سطح شهر گلپایگان می روند و در غفلت صاحب فروشگاه اقدام به سرقت خرد از اموال مغازه ها کرده و متواری می شوند.

یکی از مالکان فروشگاه هایی که مورد دستبرد این باند خانوادگی قرار گرفته اند با چنین گفت: از مغازه من سه هاونگ سرقت کردند . ارزش سرقت ۴۰۰ هزار تومان بود .البته از مغازه های دیگر نیز به گفته همکاران سرقت کرده اند.

وی تاکید داشت : سرقت های خرد به دلیل کم بودن ارزش سرقت ها کمتر مورد شکایت از سوی مالباختگان قرار می گیرد و همین علت باعث شده است که این سارقان بدون اینکه به دام بیافتند یا تحت تعقیب پلیس باشند به روند زنجیره های سرقت های خرد خود ادامه دهند.

این مالباخته افزود: به دلیل اینکه کودکی همدست این باند شده است و به حتم او را مجبور به سرقت کرده اند به پلیس مراجعه کردم و ضمن ارائه تصاویر سرقت از ماموران درخواست بازداشت داشتم تا این کودک به یک دزد بزرگ در بزرگسالی تبدیل نشود.

گفتنی است ، مغازه داران دیگر منطقه نیز مدعی هستند مدتی است که سرقت های خرد از مغازه آنها افزایش یافته است و احتمال می دهند که از سوی این باند یا باندهایی با فعالیت مشابه به دلیل مشکلات اقتصادی مورد دستبرد و دزدی قرار گرفته اند.

پلیس آگاهی گلپایگان جستجو برای یافتن این باند خانوادگی سرقت که با توجه به شباهت ظاهری و نزدیکی چهره ها احتمالا مادربزرگ ، نوه و دخترانش هستند را آغاز کرده اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید