۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
کد خبر: 55248764

رییس‌جمهور سابق آمریکا پس از راه‌اندازی وب‌سایتی برای انتشار بیانیه‌ ای سه رسانه «توییتر، فیسبوک و گوگل» را «شبکه‌های فاسد اجتماعی» خواند.

ترامپ: شبکه‌های اجتماعی فاسد هستند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، پس از محروم شدن از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایتی را برای انتشار بیانیه‌ها و اظهاراتش راه‌اندازی کرد و اکنون نیز در اظهاراتی از رسانه‌های اجتماعی انتقاد کرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک امروز (چهارشنبه) اعلام کرد ترامپ با انتقاد از شبکه‌های اجتماعی، آن‌ها را فاسد خوانده و اعلام کرد: «شبکه‌های اجتماعی باید بهای سیاسی اقدامات خود را بپردازند.»

این مقام پیشین آمریکا از «توییتر، فیسبوک و گوگل» برای ممنوع کردن حضور او در شبکه‌های اجتماعیشان انتقاد کرد و اقداماتشان را «رسوایی کامل و شرم‌آور» خواند.

ترامپ این سه رسانه را «شبکه‌های فاسد اجتماعی» خواند و گفت: «مردم کشور ما این مسئله را تحمل نخواهند کرد. این شبکه‌های فاسد اجتماعی نباید بار دیگر توانایی تخریب روند انتخاباتی ما را داشته باشند.»

امروز منابع خبری اعلام کردند ترامپ وب سایتی را تحت عنوان «از میز دونالد ترامپ» (From the Desk of Donald J Trump) راه‌اندازی کرده است. بنابراین او قادر خواهد بود پست‌هایی از بیانیه‌ها و تصاویر خود را در این وب‌سایت برای مخاطبانش به اشتراک بگذارد.  در حال حاضر او از استفاده از  توییتر و فیس‌بوک، برخی شبکه‌های اجتماعی دیگر محروم است.

این اقدام در حالی انجام شده که فردا هیئت نظارت شرکت فیس‌بوک نشستی برای تصمیم‌گیری درباره ادامه محرومیت استفاده ترامپ از این شبکه اجتماعی خواهند داشت.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا پس از حمله مرگبار حامیان خود به کنگره در روز ۶ ژانویه، از حضور در بسیاری از سیستم شبکه‌های اجتماعی منع شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید