رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست تهران گفت: به علت مرگ یک گورخر در باغ وحش صفا دشت ورود هر گونه جانور به این مرکز ممنوع است.

 ورود هر گونه جانور وحشی به مرکز صفادشت ممنوع شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کرمی رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران درباره علت تلف شدن گورخر نر آفریقایی در باغ وحش صفا دشت اظهار کرد: علت مرگ این گورخر هنوز مشخص نشده است و ما منتظر پاسخ سازمان دامپزشکی هستیم.

او با اشاره به اینکه حال دو گورخر ماده منتقل شده مناسب است، تصریح کرد: این گونه غیربومی است و بحث تکثیر آن در کشور مدنظر نخواهد بود، در حال حاضر ورود هر گونه حیات وحش به باغ وحش صفا دشت ممنوع و مجوزی برای آن صادر نخواهیم کرد.

کرمی تصریح کرد: متاسفانه این مرکز دارای مشکلاتی در زمینه نگهداری و جایگاه حیوانات است و باید هر چه سریع‌تر به استاندارها نزدیک شود.

او در پاسخ به اینکه آیا دو گورخر باقی مانده از باغ وحش صفا دشت منتقل می‌شوند، گفت: جا به جا کردن دو گورخر ماده از نظر کارشناسی درست نیست.

کرمی عنوان کرد: باتوجه به اینکه این حیوانات از مرز بازرگان وارد شده اند، نحو انتقال آن ها بر عهده خود شرکت وارد کننده خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید