عیسی فرهادی، فرماندار تهران توصیه کرد که در شب‌های قدر، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حداکثر دستورالعمل‌ها ضروری است.

 پروتکل‌های بهداشتی در تهران به طور کامل رعایت نمی‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران با گرامیداشت شب‌های قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان عزیز شهر تهران، با بیان اینکه  رعایت اصول بهداشتی از سوی آحاد مردم هنوز به طور کامل رعایت نمی‌شود، اظهار کرد: این بیماری از لحاظ مرگ و میر و شرایط روحی، روانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خسارات زیادی به مردم زده است درحالی که همه این آثار سخت و دشوار می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد نشود.

وی گفت: شب‌های قدر بسیار عزیز، گران‌قدر و برای همه مردم ما مهم است اما حتماً باید پروتکل‌های بهداشتی با حداکثر همه دستورالعمل‌هایی که وجود دارد، مراعات شود.

فرماندار تهران خاطر نشان کرد: اگرچه تعطیلی بازار تحت هیچ عنوان مورد قبول نیست اما به دلیل شرایط نامطلوب کرونا، مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی هستیم تا از این طریق از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

فرهادی از کسبه و بازاریان به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی برای تعطیلی بازار تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم همه این اقدامات بتواند منجر به کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا شود.

وی ابراز کرد: امیدواریم عبادات مردم مقبول درگاه خدا باشد و مردم در شب‌های قدر با دعاهای خیرشان برای شفای بیماران، قوت همه مدافعان سلامت همچنین جلوگیری و پایان این ویروس دعاهای آن‌ها مستجاب باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید