سخنگوی حزب اتحاد ملت از رونمایی برنامه این حزب اصلاح‌طلب برای انتخابات ۱۴۰۰ که ناظر به برنامه‌های مدنظر آنها برای اداره کشور است، در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

برنامه انتخاباتی حزب اتحاد ملت، ۱۸ اردیبهشت رونمایی خواهد شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حسین نورانی‌نژاد اظهار کرد: برنامه حزب اتحاد ملت با عنوان «جامعه قدرتمند - دولت توانمند» تدوین شده است و در تهیه آن، کمیسیون‌های اجتماعی، اقتصادی، امور زیربنایی و محیط زیست، سیاسی،‌ علمی فرهنگی آموزشی، مطالعات زنان، مطالعات توسعه منطقه‌ای مشارکت داشتند. ضمن این که جمعی از برجسته‌ترین مدیران و برنامه‌ریزان کشور نیز، از جمله آقایان محمد ستاری‌فر، صفایی فراهانی و محمدرضا خاتمی نیز در تهیه آن همکاری‌های موثری داشته‌اند.

سخنگوی حزب اتحاد ملت افزود: تدوین این برنامه با مصوبه کنگره بر عهده شورای مرکزی حزب قرار گرفت و از سال گذشته مقدمات تدوین آن در دفتر سیاسی ‌و شورای مرکزی به انجام رسید و نهایتا با توجه به تعیین دبیر کل حزب جناب دکتر شکوری‌راد به عنوان کاندیدای حزبی برای انتخابات ریاست جمهوری این برنامه تحت نظر ایشان با همکاری معاونت سیاسی دبیر کل و کمیسیون‌های دفتر سیاسی تدوین ‌و به تصویب شورای مرکزی حزب رسید. 

وی ادامه داد: این برنامه قرار است با حضور جمعی از دست‌اندرکاران تهیه آن، روز شنبه و به صورت آنلاین و از طریق لایو اینستاگرام و کلاب هاوس به اطلاع عموم برسد و متن مکتوب آن نیز در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

نورانی‌نژاد تصریح کرد که این برنامه در اختیار کاندیداهای ریاست جمهوری که نزدیک به حزب اتحاد هستند قرار خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید