۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 55248618

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا، از فعالیت مراکز تعویض پلاک در۱۳ استان کشور خبر داد.

مراکز تعویض پلاک در۱۳ استان فعال شدند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا به تشریح چگونگی فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شرایط کرونایی پرداخت و اظهار داشت: از امروز نوبت دهی اینترنتی برای ارائه خدمت در مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور در مراکز استان‌هایی که در شرایط نارنجی هستند انجام شده و از فردا صبح تعویض پلاک طبق نوبت اخذ شده انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: استان‌های آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، کرمانشاه، گیلان،گلستان، مازندران، قم،چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد در شرایط نارنجی قرار گرفته و به همراه دو استان ایلام و اردبیل که از قبل در شرایط نارنجی بوده‌اند در دسته ۱۳ استانی قرار دارند که مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در آنها فعال است.

سرهنگ محمدی اعلام کرد: مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استان های قرمز از جمله تهران ‌تعطیل است اما در شهرهای نارنجی، زرد و آبی بدون هیچ محدودیتی آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعتبار وکالت نامه ها اظهار داشت: افرادی که به صورت وکالتی خودرو را خریداری کرده اند نگران نباشند چرا که به تعداد روزهای تعطیل به مدت اعتبار وکالتنامه ها افزوده می شود.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در روزهای عادی از ۷ صبح تا ۱۴ و روزهای پنجشنبه از ۷ تا ۱۲ است اما فردا با دو ساعت تاخیر (به علت شب قدر) از ساعت ۹ تا ۱۲ فعال خواهند بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید