شاهین جمشیدی، مجری تلویزیون که پس از ۱۵ سال دوری با برنامه «ترین‌ها» به رادیو بازگشته است، می‌گوید آنقدر حضور در این برنامه و کار در رادیو صبا را دوست دارم که تنها روز تعطیلم را به عشق این برنامه و مخاطبان آن به رادیو می‌آیم.

قویاً معتقدم رادیو قدرتمندتر از تلویزیون است / تلاشی که در رادیو صورت می‌گیرد برای دیده شدن نیست

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، شاهین جمشیدی مجری رادیو و تلویزیون که این روزها اجرای یک برنامه در رادیو صبا را بر عهده دارد از شروع کار رادیویی خود گفت و بیان کرد: فضای رادیو صبا را دوست دارم و در واقع برنامه «ترین‌ها» که این روزها اجرا می‌کنم اولین تجربه حضور من در رادیو بعد از ۱۵ سال است.

وی درباره همکاری با رادیو صبا که فضایی طنز دارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه در شبکه سه سیما هم اجرا می‌کردم فضای اجرای من به دور از طنز نبوده است و همواره اجراهای پویایی با چاشنی طنز داشته‌ام. از طرفی برنامه‌های رادیو صبا را دنبال می‌کردم و به دلیل بازخوردهایی که داشت و موضوعاتی که می‌پرداخت به محض اینکه پیشنهاد شد در این شبکه اجرا کنم پذیرفتم.

این مجری رادیو و تلویزیون درباره فضای طنز برنامه‌های رادیو صبا و خنداندن در شرایط امروز عنوان کرد: به خاطر شرایط اقتصادی و وضعیت کرونا و… شاید خنداندن مردم کار سختی باشد و تلاش بیشتری بخواهد اما رادیو صبا در این زمینه خیلی موفق بوده است. جالب است بدانید من اکنون هر روز صبح از شنبه تا چهارشنبه در تلویزیون اجرا دارم و تنها روز تعطیلم جمعه است که شاید هر کسی دوست داشته باشد استراحت کند اما من آنقدر حضور در این برنامه و کار در رادیو صبا را دوست دارم که تنها روز تعطیلم را به عشق این برنامه و مخاطبان آن به رادیو می‌آیم.

جمشیدی اضافه کرد: خیلی حس خوبی دارم که بعد از سال‌ها دوباره می‌توانم در رادیو اجرا کنم، به هر حال من هر دو فضای صدا و تصویر را تجربه کرده‌ام چه از لحاظ مخاطب و چه از لحاظ بصری اما قویاً معتقدم که رادیو قدرتمندتر از تلویزیون است.

وی به زمان ورودش به رادیو اشاره و بیان کرد: ورود من به صدا و سیما از سال ۱۳۸۱ و در رادیو جوان بود که در آنجا هم گوینده و هم کارشناس بودم. از سال ۱۳۸۵ قانونی در سازمان وضع شد که همزمان امکان حضور در رادیو و تلویزیون برای گویندگان رادیو ممنوع شد.

جمشیدی با اشاره به حضورش در تلویزیون در همان زمان بیان کرد: در آن زمان تلویزیون موقعیت شغلی جدیدی برای من به حساب می‌آمد و به همین خاطر تصمیم گرفتم به آنجا بروم. اما هم آن زمان و هم الان رادیو رسانه مورد علاقه‌ام بوده و هست.

وی درباره قیاس این دو فضا در تاثیرگذاری نیز تصریح کرد: هر دو رسانه مخاطبان ویژه خودش را دارد اما در تمام دنیا تلویزیون به دلیل ویژگی بصری که دارد شاید برد بیشتری به ظاهر داشته باشد اما از لحاظ محتوا قطعاً رادیو تاثیر بیشتری دارد.

این مجری صداوسیما درباره «ترین‌ها» نیز توضیح داد: این برنامه یک برنامه تعاملی با مخاطب است و هر هفته به موضوعات اجتماعی، فرهنگی و هنری می‌پردازد و بیشتر هدفش بیان ویژگی‌هایی در کشور است که شاید خیلی کسی از آنها باخبر نباشد مثلاً در یک برنامه ما به معرفی ۱۰ تا از جنگل‌های درجه ۱ کشور پرداختیم و با حضور کارشناسان محیط زیست از لحاظ وسعت و تنوع گونه‌ها و… آن‌ها را بررسی کردیم و در نهایت با توجه به آرای مردمی که در طول برنامه با ما در ارتباط هستند یکی از آن‌ها به عنوان برترین انتخاب می‌شود. همه اینها چاشنی طنز دارد و در کل برنامه جالب و مفرحی است که در عین حال اطلاعات خوبی را به مخاطب می‌دهد.

وی در پایان درباره کار در رادیو گفت: تلاشی که در رادیو صورت می‌گیرد برای دیده شدن نیست و پز دادن نیست بلکه کاری فرهیخته است که برای انجام آن زحمت زیادی کشیده می‌شود و امیدوارم این تلاش دیده شود و مردم دوستمان داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید