۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 55248500

دانشمندان از کشف گونه‌ای اختاپوس عجیب و غریب با چشمانی لق ۹۰۰ فوت پایین تر از سطح اقیانوس در شمال اقیانوس آرام بین ژاپن و کالیفرنیا خبر دادند.

کشف حیوانی عجیب با چشمان لق /فیلم

به گزارش سلام نو، فیلمی از کشف جدید دانشمندان در کف خاموش اقیانوس انتشار یافته که در آن از یک گونه خاص توسط کشتی تحقیقاتی پرده برداری شده است. این گونه جدید در شمال اقیانوس آرام بین ژاپن و کالیفرنیا زندگی می کند.

به نظر می رسد این موجود عجیب باید در سریال تلویزیونی قدیمی کودکان امریکا با نام "سسمی استریت" دیده شود نه در اعماق اقیانوس! این موجود هنوز مشخص نشده که هشت پا یا ده پا دارد دانشمندان را بسیار شگفت زده کرده است.

در این ویدئو چشمان لق این موجود بیش از هر چیزی بسیار جلب توجه می کند. این نخستین مخلوق عجیب و غریب کشف شده در کف اقیانوس نیست. کشف گوی ارغوانی در بستر دریا دانشمندان را گیج کرده و بینندگان را به واکنش های متعددی واداشته از جمله اینکه برخی آنرا یک تخم مرغ بیگانه یا پوکمون تعبیر کرده اند.

در واقع این احتمال وجود دارد که این گوی روشن کشف شده یک نوع نرم تن دریایی باشد. تیم محققان اکتشافات اقیانوس در بستر آزمایشگاه شناور ناتیلوس بررسی و تحقیق در این خصوص را انجام می دهند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید