در ویدئو زیر شاهد صحنه دردناکی از تنفس مصنوعی و تلاش یک دختر جوان برای نجات جان مادرش که به ویروس کرونا مبتلا شده و به سختی نفس می کشد، در بیمارستان خواهید بود.

تصاویری دردناک از تلاش دختر برای نجات مادرش که به کرونا مبتلا بود / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و مرگ روزانه صدها هندی در بیمارستان‌های این کشور در صدر خبرها قرار دارد. موج دوم شدید کرونا در کنار کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستانی از جمله تخت‌های بیمارستانی، آمبولانس و کپسول اکسیژن در این کشور که دارای جمعیتی میلیاردی است موجب افزایش تعداد قربانیان شده است. بسیاری از قربانیان به علت کمبود آمبولانس و اکسیژن جان خود را از دست داده اند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده صحنه دردناک تلاش یک دختر برای نجات جان مادرش را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این دختر با به خطر انداختن جانش در حالی که مادرش روی تخت بیمارستان دراز کشیده تلاش می‌کند با تنفس مصنوعی جان او را نجات دهد. این زن جوان پس از آنکه مشاهده کرد مادرش به دلیل نبود کپسول اکسیژن به سختی نفس می‌کشد تصمیم می‌گیرد تا با تنفس مصنوعی به او کمک کند. این ویدئو در بخش اورژانس بیمارستانی در منطقه «باهرایچی» در ایالت اوتار پرادش هند تهیه شده است.

در ویدئوی مشابه دیگری که در منطقه «آگرا» تهیه و منتشر شد یک زن هندوستانی با نام «رِنو سینگهال» را در بیرون از بیمارستان و در داخل اتومبیل نشان می‌داد در حالی که همسرش «راوی سینگهال» در آغوشش به سختی نفس می‌کشید با انجام تنفس مصنوعی تلاش می‌کرد تا جانش را نجات دهد، اما وی موفق به نجات جان این مرد نشد.

این در حالی است که در تاریخ ۲ می‌ در هند ظرف مدت ۲۴ ساعت ۳۶۸۹ نفر جان خود را از دست داده و ۳۹۲ هزار نفر نیز به کرونا مبتلا شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید