مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان هشدار داد که شناسایی موارد مشکوک مبتلا به کرونای آفریقایی در بوشهر زنگ خطری برای ملوانان هندیجانی است.

 کشنده‌ترین نوع جهش یافته ویروس کرونا مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان، کرونای آفریقایی را کشنده‌ترین نوع جهش یافته آن عنوان کرد و گفت: تشخیص چند مورد مشکوک در بوشهر زنگ هشداری برای ملوانان هندیجانی است و همین امر اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را برای آن‌ها بیشتر می‌کند، ضمن اینکه ملوانان در صورت مشاهده علائم و حین ورود به شهرستان باید جهت تست کرونا اقدام کنند.

او بنده ضمن تشکر از همکاری خوب بسیج و هلال احمر در اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: طی هفته اخیر تعداد ۱۳۶ مورد مثبت کرونا شناسایی شده است و ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای این شهرستان بستری هستند.

رئیسی با بیان اینکه از آغاز طرح شهید سلیمانی از حدود ۴ ماه پیش ۱۰ هزار و ۱۷۲ مورد تست کرونا انجام شده که ۱ یک هزار و ۵۵۳ مورد مثبت شناسایی شده است، اظهار داشت: برای افراد شناسایی شده و خانواده‌های آن‌ها مراقبت‌های درمانی و حمایتی لازم انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان درخصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی تصریح کرد: پایان زمان فعالیت همه مشاغل در شهرستان ساعت ۲۳ است و با توجه به وقوع وضعیت نارنجی، اصناف گروه ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند، در غیر این صورت با آن‌ها مطابق قانون برخورد خواهد شد، بنابراین از شهروندان خواهشمندیم محدودیت‌های کرونایی را جدی بگیرند و در صورت نیاز به تردد ضروری حتما ماسک استفاده کرده و ضمن رعایت فاصله فیزیکی از حضور در مکان‌های شلوغ از جمله؛ مراسم، حضور آخر هفته در آرامستان‌ها و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید