فرماندار کرمان از انتقال اجساد ۶ نیروی جانباخته اداره برق کرمان در سیلاب گلباف به این شهر خبر داد.

هویت ۶ نیروی جانباخته اداره برق کرمان مشخص شد + اسامی

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، علی بابایی با اشاره به پیدا شدن مفقودین حادثه سیل بخش گلباف در منطقه روستای هرمک اظهار داشت: صبح امروز پیکر بی‌جان ۶ نیروی اداره برق کرمان پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده اجساد این افراد در رودخانه و در فاصله چند کیلومتری از هم پیدا شده است گفت: هویت تمام این افراد مشخص و جسد آنها به شهر گلباف منتقل شده است.

فرماندار کرمان عنوان کرد: مصطفی ابراهیمی، محسن توکلی، مسلم دهقان، علیرضا جعفری، علی توسلی و محمد میزاحسینی شش جانباخته این حادثه هستند که سه نفر از آنها نیروی بومی منطقه گلباف و سه نفر از مناطق دیگر اعزام شده بودند.

وی با بیان اینکه این نیروها برای وصل برق روستای هرمک به منطقه رفته بودند تصریح کرد: در محلی که این افراد در حال کار تلاش بودند هیچ بارندگی نبود و از طرفی نیز وقوع سیلاب برای آنها قابل پیش‌بینی نبود.

بابایی با اشاره به اینکه در ارتفاعات بالادست این منطقه بارش تگرگ شدیدی اتفاق افتاده، دانه‌های تگرگ دانه‌هایی درشت و پر آبی بوده و کل بیابان سفید پوش شده بود افزود: به همین دلیل اولین بارش باران باعث شد، حجم آب سرازیر شده از این منطقه به سمت هرمک به یک باره چندین برابر شده و نیروهای درحال کار را به یکباره غافلگیر کند.

در اثر طوفان، قطعی برق در روستاهای حرمک و نسک از توابع شهر گلباف در شهرستان کرمان اتفاق افتاده که بارندگی‌های شدید نقطه‌ای، جاری شدن سیلاب و ریزش کوه نیز شرایط دشواری را در منطقه رقم زد. ساعات اولیه بامداد امروز، شکستگی حداقل ۲۰ تیر فشار متوسط و پارگی سیم گزارش شده و تعداد مشترک بی‌برق در منطقه جمعا حدود ۳۰۰ مشترک روستایی است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید