وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را فردی دیکتاتور توصیف کرد.

وزیر سابق اسرائیل: نتانیاهو دیکتاتور است

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «ایلیت شاکید»، وزیر سابق دادگستری رژیم صهیونیستی می‌گوید که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تنها به فکر قدرت و فردی دیکتاتور است.

در فایل صوتی فاش شده که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی آن را منتشر کرد، این وزیر می‌گوید: نتانیاهو خواهان ماندن در قدرت است، او و همسرش شهوت قدرت دارند و آن دو همچون دو دیکتاتور و مستبد هستند.

او افزود: مهم‌ترین مسئله درخصوص نتانیاهو در حال حاضر محاکمه است، تمامی رفتارهای او با محوریت محاکمه است، او باید برود.

شاکیت تصریح کرد: نتانیاهو هراس این را دارد که در پایان خواهان عفو دادگاه شود یا اینکه به توافقی دست یابد که بر اساس آن، در صورت اقرار او به گناه، دادستان کل در مقابل شاکی کوتاه بیاید.

این وزیر صهیونیست یک روز قبل از پایان مهلت داده شده به نتانیاهو برای تشکیل کابینه گفت: مذاکراتی میان نفتالی بنت، رهبر حزب یمینا و نتانیاهو برای تشکیل دولت چرخشی در جریان است تا نفتالی بنت به مدت یک سال و نیم ریاست دولت را برعهده داشته باشد و نتانیاهو دو سال و نیم تصدی پست نخست وزیری را برعهده بگیرد.

اگر نتانیاهو نتواند پشتیبانی کافی از احزاب دیگر را تا پایان امروز (سه‌شنبه) بدست آورد، رووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستیبه یایر لاپید، عضو کنست و رئیس حزب چپ میانه آینده (یش آتید)، مأموریت می‌دهد تا ظرف ۲۸ روز دولت را تشکیل دهد.

تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی نیاز به حمایت حداقل ۶۱ عضو از ۱۲۰ عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) دارد، چیزی که نتانیاهو در حال حاضر برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

در ۲۳ مارس، رژیم صهیونیستی چهارمین انتخابات خود را طی دو سال برگزار کرد که در صورت ادامه بن بست سیاسی، این کشور باید به زودی برای انتخابات پنجم نیز شرکت کند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید