مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به تغییر زمان بازی این تیم مقابل استقلال گفت: این تغییرات هیچ توجیه منطقی ندارد.

انتقاد تند مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از تغییر زمان بازی با استقلال

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مجتبی فریدونی  نسبت به تغییر زمان بازی ذوب‌آهن و استقلال واکنش نشان داده و اظهار داشت: تغییر زمان بازی هیچ توجیه منطقی ندارد؛ اسکوچیچ تصمیم گرفته که زمان اردوی تیم ملی را یک روز جلو بیندازد و تاریخ اردوی تیم ملی از ۵ خرداد به ۴ خرداد ماه منتقل شده است و برنامه ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر را به هم ریخته‌ و هزینه بی‌جهت به ما تحمیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این تغییرات چه توجیهی دارد؟ به نظر من هیچ توجهی ندارد و اسم این اتفاقات برنامه‌ریزی نیست. از حدود ۲ هفته قبل در حال رزرو بلیت چارتر، هتل محل اسکان و موارد مختلف سفر تیم به تهران بوده و تمام هزینه‌های لازم را پرداخت کرده‌ایم، حالا چه کسی هزینه‌های ما را بازپرداخت خواهد کرد؟ ارزش دارد که به خاطر یک روز جابه‌جایی اردوی تیم ملی، تمام برنامه لیگ را بهم بزنید؟

مدیرعامل باشگاه‌ ذوب‌آهن با اشاره به فاصله زیاد به وجود آمده بین بازی‌های ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: بازی قبلی ما با پدیده در تاریخ ۲۶ فروردین برگزار شده و تا امروز حدود ۱۹ روز است که تیم ما بازی انجام نداده و با تغییرات اخیر، این فاصله زمانی به ۲۴ روز می‌رسد. در این مدت مجبور شدیم برای حفظ آمادگی تیم چند اردوی آماده‌سازی کوچک را برگزار کنیم و با این تغییرات جدید باز هم برنامه تمرینی ما بهم خورده است. نمی‌دانم چه منطق و توجیهی پشت این تصمیمات است، یک روز جابه‌جایی چه تأثیری در سرنوشت تیم ملی دارد که به خاطر آن برنامه لیگ را تغییر داده‌ و برنامه همه تیم‌ها را بهم بریزند؟

فریدونی در پاسخ به اینکه باشگاه ذوب‌آهن چه اقدامی در جهت مخالفت با تغییر زمان بازی با استقلال انجام داده است، گفت: با سازمان لیگ در این مورد صحبت کرده و مخالفت خود را اعلام کرده‌ایم اما در پاسخ می‌گویند این تغییرات بنا به درخواست اسکوچیچ صورت گرفته است. ما از سازمان لیگ و فدراسیون درخواست کردیم به جای بهم ریختن برنامه‌ریزی تیم‌های لیگ برتری و تحمیل هزینه اضافه به آنها، اسکوچیچ را درباره جابه‌جایی یک روزه اردوی تیم ملی متقاعد کند.

وی با اشاره به درخواست استقلال درباره تغییر زمان بازی، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم تغییرات زمان بازی به خاطر درخواست باشگاه استقلال صورت گرفته یا خیر اما این خبر هم‌زمان با ورود باشگاه استقلال به ایران اعلام شد و این جالب توجه است. چرا این خبر را زودتر اعلام نکردند؟ چرا باید صبر کرده و خبر را در روز یکشنبه که استقلال وارد ایران شد، اعلام کنند؟ حتماً یک ربطی دارد! واقعاً نمی‌دانم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید