محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت محمد هادی نژاد حسینیان، وزیر پیشین صنایع سنگین را تسلیت گفت.

پیام تسلیت ظریف در پی درگذشت نژادحسینیان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه در پیامی با ابراز اندوه و تاثر از درگذشت وزیر پیشین صنایع سنگین نوشت: او طی سالیان متمادی خدمت همواره مشاوری امین و صادق برای مقامات عالی کشور بود.

محمد جواد ظریف در این پیام نوشت: مرحوم نژاد حسینیان از وزرای خوشنام و سخت کوش ایران اسلامی بودند که مدتی در مسولیت خطیر نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد و همچنین نماینده کشورمان در اوپک سابقه درخشانی در خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز داشتند. ایشان طی سالیان متمادی خدمت همواره مشاوری امین و صادق برای مقامات عالی کشور بودند.

وزیر امور خارجه افزود: اینجانب مصیبت فقدان ایشان را به خانواده گرانقدر و سایر بازماندگان محترم و همکاران آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و در آستانه شب قدر و شهادت حضرت مولی الموحدین حضرت علی (ع) از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و همنیشنی با مولایش امیرالمومنین و برای خانواده و بازماندگان صبوری و عمر با عزت مسالت می‌کنم.

«سید محمد هادی نژاد حسینیان» که سابقه وزارت در دوران دفاع مقدس و دولت سازندگی را دارا بود، امروز پس از یک دوره طولانی بیماری در ۷۵ سالگی درگذشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید