محمدرضا باهنر، عضو شورای وحدت اصولگرایان از احتمال انتخاب علی لاریجانی به عنوان یکی از گزینه‌های این شورا برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد.

لاریجانی، گزینه احتمالی شورای وحدت برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، محمد رضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری و عضو شورای وحدت، گفته است که ممکن است آقای لاریجانی گزینه شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

وی با بیان اینکه، «شورای وحدت نامزدی آقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند» تصریح کرده که اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو کاندیداهای شورای وحدت باشد.»

در همین حال، برخی نزدیکان علی لاریجانی گفتند که در دیدارهایی که در ماه گذشته با او (لاریجانی) داشته اند، تمایلی در وی برای کاندیداتوری ندیده اند اما  این عدم تمایل مربوط به ماه پیش است.

علی لاریجانی تاکنون هیچ موضع رسمی درباره کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری نداشته و تنها گفته که در صورت کاندیداتوری اسحاق جهانگیری که این روزها زمزمه های کاندیداتوری او به گوش می رسد، کاندیدا نخواهد شد.

در همین زمینه، سیدرضا تقوی نماینده جامعه روحانیت در شورای وحدت نیز گفت: نمی دانم آقای باهنر بر چه اساسی گفته که آقای لاریجانی می تواند کاندیدای شورای وحدت شود، بنده به عنوان عضو شورای وحدت هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی گفت: در جلسات اخیر شورای وحدت نیز هیچ بحثی برای حمایت از کاندیداتوری آقای لاریجانی انجام نشده و البته نشانه کاندیداتوری آقای لاریجانی نیز دیده نشده است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید