حتما شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به مهاجرت فکر می‌کنید و می خواهید با گرفتن مدرک بین المللی فنی حرفه ای برای دریافت ویزا کاری اقدام کنید. اگر به فکر مهاجرت با مدرک بین المللی هستید باید بگوییم این روش یکی از معمول ترین روش هایی است که افراد برای مهاجرت به خارج از ایران اقدام می‌کنند. اما پیش از آن چیزی که مهم است شناسایی بهترین مشاغل فنی برای مهاجرت است.

چگونه مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای برای مهاجرت بگیریم؟

اگر می خواهید با یک شغل پردرآمد و پولساز مهاجرت کنید، با ما تا انتها این مطلب همراه باشید.

سه رشته فنی عالی و پولساز برای مهاجرت

رشته های فنی از تنوع بسیاری برخوردارند در میان این رشته ها برخی دیگر درآمدی نداشته و در مقابل برخی بسیار عالی و آینده دار هستند. در ادامه با سه روش پرطرفدار و پولساز فنی که از بهترین انتخاب ها برای مهاجرت هستند آشنا خواهیم شد.

رشته تعمیرات بردهای الکترونیکی

تعمیرات بردهای الکترونیکی از بهترین رشته ها برق و الکترونیک بوده و نه تنها در ایران در تمامی کشورها از درآمد و بازار کار خوبی برخوردار می باشد. علت این موضوع نیز نقش مهم بردهای الکترونیکی در لوازم برقی است. امروزه برد، یکی از مهم ترین قطعات الکترونیک است که در تمامی لوازم برقی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین اگر می خواهید به کشورهای خارجی مهاجرت کنید، توصیه می کنیم با ثبت نام در یک دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی با صفر تا صد تعمیرات و عیب یابی برد الکترونیک آشنا شوید.

در دوره های تعمیرات برد شما می توانید با تعمیر و عیب یابی انواع بردهای لوازم خانگی، لوازم ورزشی، بردهای صنعتی اینورتر دار و غیره آشنا شوید. این دوره ها به صورت عملی برگزار شده و امکان تمرین و رفع اشکال برای شما فراهم شده است.

تعمیرات ایسیو

رشته تعمیرات ایسیو خودرو

یکی از دیگر رشته های بسیار عالی برای مهاجرت به خارج از ایران رشته تعمیرات ایسیو می باشد. امروزه با انژکتوری شدن خودروها ایسیو به یکی از مهم ترین قطعات تبدیل شده است. این قطعه که از آن به عنوان مغز و کامپیوتر خودرو یاد می شود نقش مهمی در خودرو داشته و خراب شدن آن مشکلات بسیاری را برای خودرو به همراه می آورد.

اگر به مشاغل حوزه خودرو علاقه مند هستید و می خواهید در این حوزه فعالیت داشته باشید توصیه می کنیم مهارت های لازم تعمیرات ایسیو را یاد بگیرید. برای یادگیری مهارت های این شغل تنها کافیست در یک دوره آموزش تعمیرات ایسیو ثبت نام کنید.

با ثبت نام در دوره ایسیو به صورت حرفه ای با عیب یابی و تعمیر ایسیو خودرو آشنا خواهید شد و پس از پایان یافتن دوره می توانید مشکلات ایسیو را رفع نمایید. در پایان دوره نیز یک مدرک معتبر و بین المللی تعمیرات ایسیو به کارآموزان داده می شود.

چگونه مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای برای مهاجرت بگیریم؟

رشته تعمیرات موبایل

بدون شک یکی از بهترین رشته های فنی برای مهاجرت به خارج از کشور رشته تعمیرات موبایل است . این موضوع با توجه به افزایش روز افزون تعداد کاربران موبایل و نقش مهم موبایل در زندگی امروزی بسیار واضح است.

برای یادگیری موبایل و فعالیت به عنوان تعمیرکار موبایل ابتدا و پیش از هر اقدامی توصیه می کنیم دوره آموزش تعمیرات موبایل را در یک آموزشگاه معتبر سپری کنید. در دوره های تعمیرات موبایل در کارگاه های مجهز سرفصل های مختلفی مانند: تعمیرات نرم افزاری موبایل، تعمیرات سخت افزاری موبایل، شابلون زدن، جریان کشی موبایل، فلش گوشی، تعویض قطعات، تعمیر برد، کار با ابزارهای تعمیرات موبایل، تعویض انواع کانکتور، نقشه خوانی، رفع مشکل آنتن دهی، رفع مشکل صدا و بسیاری از مباحث دیگر آموزش داده می شود.

آموزش ها در دوره های موبایل به صورت عملی و کارگاهی می باشد، به همین علت کارآموزان پس از پایان یافتن دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند.

چگونه مدرک بین المللی فنی حرفه ای بگیریم؟

پس از آشنایی و شناخت بهترین مشاغل فنی برای مهاجرت و یادگیری مهارت های مورد نیاز از طریق شرکت در دوره های آموزشی، آموزشگاه مربوطه شما را برای شرکت در آزمون و دریافت مدرک به سازمان فنی حرفه ای معرفی می نماید.

کافیست در آزمون های عملی و تئوری فنی حرفه ای حداقل نمره قبولی را کسب نمایید. مدرک ارائه شده از سوی سازمان در 186 کشور دارای اعبتار بوده و به دلیل داشتن کد ریجستری بین‌المللی قابلیت استعلام و ترجمه رسمی را دارد.

یک آموزشگاه معتبر را انتخاب کنید!

انتخاب آموزشگاه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که نقش مهمی در کیفیت یادگیری شما دارد. آموزشگاه فنی حرفه ای فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های فنی در کشور است که با سال ها سابقه و زیر نظر کادری متخصص و حرفه ای انواع دوره های فنی را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید. برخی از مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش در کارگاه های مجهز
  • آموزش به صورت عملی
  • امکان تمرین و رفع اشکال طی دوره
  • بهره مندی از اساتید متخصص
  • امکان تجدید دوره رایگان
  • پشتیبانی پس از دوره
  • ارائه مدرک معتیر دو زبانه
  • ارائه خوابگاه
  • امکان پرداخت اقساطی شهریه

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید