۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کد خبر: 55247997

دیدارهای دو تیم‌ پرسپولیس و استقلال با سپاهان و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر که قرار بود روز جمعه برگزار شود، لغو شد.

لغو شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: به دلیل تغییر در برنامه آغاز اردوی تیم ملی فوتبال ایران برنامه مسابقات لیگ برتر دچار تغییرات می شود و به این ترتیب مسابقه دو تیم استقلال و ذوب آهن و سپاهان با پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر روز جمعه ۱۷ اردیبهشت برگزار نخواهد شد و این بازی ها به تاریخ دیگری که احتمالا ۱۸ یا ۱۹ اردیبهشت است موکول می شود. 

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی قرار بود روز ۵ خرداد آغاز شود اما این اردو قرار است از تاریخ ۴ خرداد شروع شود و به همین دلیل بازی هایی که قرار بود روز ۴ خرداد در لیگ برتر هم برگزار شود به تعویق می افتد و در این مدت بازی های معوقه جام حذفی برگزار می شود. تا اخر وقت اداری امروز برنامه مسابقات را اعلام خواهیم کرد.

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد قرنطینه باشگاه پرسپولیس گفت: روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال در خبری اعلام کرد که تیم پرسپولیس در مرکز ملی فوتبال تمرین کرده است و اینکه این تمرین مجاز به انجام بوده یا نه و مسایل دیگر قرنطینه در تخصص من نیست و مسایل پزشکی است. 

 درحالیکه پیش از این قرار بود دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم روز ۲۲ اردیبهشت با یکدیگر مسابقه بدهند اما با توجه به تغییرات در برنامه هفته بیست و دوم لیگ برتر طبیعی است که زمان دربی پایتخت هم تغییر خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید