منصور شریف، مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی گفت: تلاش گروه های امدادی برای یافتن ۲ کارگر گرفتار در معدن شرکت زغال سنگ البرز شرقی طزره دامغان ادامه دارد.

آخرین اخبار از جست‌وجوی ٢ کارگر محبوس شده در معدن دامغان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت معادن زغال‌سنگ البرز شرقی گفت: تیم‌های تخصصی طی ۳۷ ساعت اخیر از ظهر شنبه تاکنون بدون وقفه و با تلاش فراوان در حال آواربرداری برای رسیدن به ۲ کارگر محبوس در معدن هستند ولی به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

منصور شریف، افزود: حادثه معدن زغال سنگ در حدود ساعت ١٢ ظهر روز شنبه ١١ اردیبهشت ١٤٠٠ در تونل شماره ٤٢ معدن بزرگ طزره از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی در کارگاه استخراج k ١٣ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد که در این حادثه ۲ نفر کارگر پیمانکاری شرکت به نام‌های میلاد روشنائی و سید اصغر افضلی دچار حادثه و محبوس شده اند.

وی ادامه داد: تعداد چهار تیم از پرسنل شرکت و تعدادی از کارکنان ساکن استان گلستان، در معادن متعلق به شرکت مشغول به کار هستند.

شریف اظهار داشت: عملیات امداد و نجات و آواربرداری به سرعت در جریان است که گزارش‌های تکمیلی اطلاع رسانی می‌شود.

بنا بر کسب آخرین اطلاع بامداد دوشنبه خبرنگار ایرنا، تلاش گروه های امدادی برای یافتن ۲ کارگر گرفتار در معدن شرکت زغال سنگ البرز شرقی طزره دامغان ادامه دارد اما هنوز از وضعیت این ۲ نفر اطلاعی در دست نیست.

اکسیژن رسانی به حادثه دیدگان به وسیله شلنگ های مخصوص در داخل معدنِ ریزش کرده انجام شده است و نگرانی از بابت کمبود اکسیژن وجود ندارد.

تاکنون ۲۰۰ واگن آوار از محل حادثه استخراج‌شده است.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان نیز ساعاتی پیش به ایرنا گفت: پرونده قضایی در خصوص حادثه معدن طزره دامغان تشکیل و تحقیقات قضایی در حال انجام است.

محمدتقی گلی بیان کرد: بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان مربوطه پس از رسیدن به نتیجه، قصور، عدم رعایت نکات ایمنی و یا طبیعی بودن حادثه را بررسی و اعلام می‌کنند و در راستای تکمیل پرونده اقدام‌های لازم انجام می‌شود.

مجموعه معادن زغال سنگ البرز شرقی در منطقه طزره دامغان در مناطق سردسیر و کوهستانی جنوب رشته کوه‌های البرز و در فاصله ۵۰ کیلومتری شهرستان دامغان واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید