فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از توقف اتوبوس حامل ۲۷۵ کیلوگرم تریاک در محور نهبندان - بیرجند خبر داد .

کشف ۲۷۵ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۲۷۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در محور نهبندان - بیرجند خبر داد و گفت: در این رابطه هفت متهم دستگیر شدند.

سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله سنگینی از مواد مخدر را در پوشش ناوگان عمومی به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند، موضوع را پیگیری کرده و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اعزام تیم‌های عملیاتی ویژه مبارزه با مواد مخدر به محورهای مواصلاتی، یک اتوبوس مسافربری را در محور نهبندان - بیرجند شناسایی و خودرو را متوقف و بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از اتوبوس مسافربری ۲۷۵ کیلو و ۶۷۵ گرم تریاک کشف شد و در این رابطه چهار متهم دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در ادامه عملیات ماموران یک سواری زانتیا را با سه سرنشین که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، شناسایی و توقیف کردند.

سردار فرشید افزود: در مجموع این عملیات ۲۷۵ کیلو و ۶۷۵ گرم تریاک کشف و ۲ خودرو توقیف شد.

وی گفت: همچنین هفت متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی افزود: در سایه اشراف ماموران پلیس بر فعالیت اعضای باندهای مواد مخدر و سوداگران مرگ و رصد نقاط مرزی و محورهای مواصلاتی، اجازه نخواهیم داد این پهنای گسترده مورد سوء استفاده مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان مواد مخدر قرار گیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید