شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از یک مقام مسئول ایرانی اعلام کرد که آمریکا قصد دارد هفت میلیارد دلار از دارایی های توقیف شده ایران را آزاد کند .

آمریکا هفت میلیارد دلار از دارایی‌های ایران را آزاد می‌کند

به گزارش سلام نو، منابع آگاه ایرانی به شبکه المیادین گفتند که دولت آمریکا قصد دارد به زودی در ازای آزادی چهار زندانی این کشور در ایران، هفت میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران را آزاد کند.

به گفته این منابع، دولت آمریکا همچنین قصد دارد چهار ایرانی بازداشتی در خاک این کشور را نیز آزاد کند.  در این خبر اشاره‌ای به هویت افرادی که قرار است آزاد شوند، نشده است.

شبکه المیادین همچنین به نقل از منابع ایرانی خبر داد که مذاکرات امنیتی میان ایران و انگلیس انجام گرفته و دولت انگلیس به زودی ۴۰۰ میلیون پوند از دارایی‌های مصادره شده ایران را آزاد خواهد کرد.

شبکه المیادین همچنین به نقل از منابع ایرانی خبر داد که مذاکرات امنیتی میان ایران و انگلیس انجام گرفته و دولت لندن به زودی ۴۰۰ میلیون پوند از دارایی‌های مصادره شده ایران را آزاد خواهد کرد و در مقابل نیز ایران «نازنین زاغری» که به علت جاسوسی برای سازمان اطلاعات انگلیس مجرم شناخته شده است را آزاد خواهد کرد.


 
کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین شیرنژاد IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم اولا آمریکا مجبور هست که چنین کاری را انجام دهد،دوما اگر هم چنین کاری را انجام دهد،کار بزرگی انجام نداده و دیر یا زود باید،اینکار را انجام دهد.و راهی جز تسلیم شدن در مقابل خواسته های به حق کشور ما را ندارد.سپاه پاسداران و سپاه قدس نیروهای مسلح ایران و سپهبد و قهرمان ملی سردار دلهاما شاخ غول استکبار را شکسته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید