بر اساس اعلام وزیر بهداشت هند، ۳ هزار و ۶۸۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، جان خود را از دست داده اند.

آمار مرگ و میر کرونا در هند باز هم رکورد زد / فوت بیش از ۳ هزار نفر در یک روز

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، هند بار دیگر بالاترین مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا را از زمان آغاز همه گیری کرونا به ثبت رساند.

بر اساس اعلام وزیر بهداشت هند، در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ هزار و ۶۸۹ نفر بر اثر کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند. این مسأله یک روز پس از آن اتفاق می‌افتد که هند نخستین کشوری شد که شاهد بیش از ۴۰۰ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا بوده است

نارندرا مودی، نخست وزیر هند امروز صبح با وزیر بهداشت این کشور دیدار کرد تا در خصوص بحران موجود صحبت کنند.

طبق گزارشها، بیمارستان‌ها در هند در حال مبارزه با کرونا به منظور درمان بیماران در میان کمبود تخت و اکسیژن هستند.

این در حالی است که در میان بحران همه گیری کرونا، شمارش آرا امروز یکشنبه در ۵ ایالت برای انتخاباتی که ماه‌های مارس و آوریل برگزار شده بود، آغاز شده است.

نتایج این انتخابات ایالتی، آزمونی از تاثیر موج دوم ویرانگر این همه گیری بر حمایت از ناندرا مودی، نخست وزیر و حزب راست گرای وی (بی جی پی) خواهد بود.

شمارش آرا در آسام، بنگال غربی، تامیل نادو، کرالا و پودوچری قرار است روز امروز به پایان برسد و نتایج آن به محض پایان شمارش اعلام خواهد شد.

گفتنی است هند دارای بیش از ۱۹ میلیون مورد ابتلا به کروناست که ازاین تعداد، بیش از ۲۱۵ هزار نفر آن جان خود را از دست داده اند. با وجود این بر اساس گزارشها، موارد مرگ و میر واقعی به مراتب بیشتر از این تعداد است. کارشناسان علت این اختلاف میان آمار واقعی با آمار اعلام شده را شمار پایین نرخ آزمایش‌های کرونا در این کشور و شمار افرادی می‌دانند که در خانه‌ها جان خود را ازدست می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید