انتقال جنازه بیمار زن کرونایی با دوچرخه به دلیل نبود آمبولانس توسط همسر زن متوفی در کشور هند به سوژه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بدل شده است.

انتقال عجیب جنازه بیمار کرونایی با دوچرخه/ فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و مرگ روزانه صدها هندی در بیمارستان‌های این کشور در سطر خبرها قرار دارد. کمبود امکانات بیمارستانی در این کشور که دارای جمعیتی میلیاردی است موجب افزایش تعداد قربانیان شده است.

اما به تازگی یک شهروند هندوستانی که مجبور شد جنازه زنش را با دوچرخه حمل کند به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. پس از آنکه اهالی روستای «آمباپور» در ایالت اوتار پرادش از سوزاندن جسد متوفی در داخل روستا جلوگیری کردند این مرد سالخورده مجبور شد جنازه همسرش را با دوچرخه به محلی دیگر منتقل کند. ویدئویی که منتشر شده «تیلاک دهاری» ۷۰ ساله را که مشغول آماده کردن مقدمات حمل جنازه با دوچرخه اش را نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود که او جنازه را روی یک نردبان قرار داده و با بستن نردبان به عقب دوچرخه آن را برای سوزانده به خارج از روستا منتقل می‌کند. در یکی از تصاویر منتشر شده این مرد که ناامیدانه در حاشیه جاده در کنار دوچرخه سقوط کرده‌اش روی زمین در حالی که جنازه روی آن قرار دارد نشسته دیده می‌شود. همسر این مرد سالخورده به علت ابتلا به کرونا جانش را از دست داده بود. بنا به گزارش پلیس همسر این مرد در تاریخ ۲۶ آوریل در یک بیمارستان محلی فوت شده و سپس جنازه "شا" برای سوزانده به وی تحویل داده شده بود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند اهالی روستا، به دلیل فوت این زن پس از ابتلا به کرونا و ترس از همه گیری، به این مرد اجازه سوراندن جسد را در داخل روستا نداده بودند.

گفتنی است؛ در ادامه پلیس محلی به کمک این مرد شتافت و با یک دستگاه آمبولانس جنازه همسر وی را به محلی که اجساد سوزانده می‌شدند منتقل و سوزاندن جنازه انجام شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید