امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، از وقوع سیل در ۱۳ روستای شهرستان های چایپاره، چالدران، پلدشت و خوی خبر داد.

وقوع سیل در ۱۳ روستای آذربایجان غربی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، امیر جعفرزاده در مورد آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان اظهار کرد: از بعدازظهر شنبه ۱۱ اردیبهشت بارندگی های شدید و سیل آسا به ویژه در شمال استان موجب وقوع سیل در ۱۳ روستای شهرستان های چایپاره، چالدران، پلدشت و خوی شده است.

وی افزود: در پی این اتفاق ۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر استان شامل ۳۲ امدادگر و داوطلب برای امدادرسانی وارد عمل شدند.

جعفرزاده گفت: تیم های عملیاتی از شعب چایپاره، چالدران، پلدشت و خوی به مناطق اعزام شدند و مجموعا ۴ دستگاه خودروی کمک دار و ۳ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی استفاده شده است.

مدرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین گفت: بر اساس برآوره های اولیه برابر گزارشات دریافتی نیروهای عملیاتی تا ساعت ۲۳:۲۱ بیشترین آبگرفتگی مربوط به روستاهای اعلامی در شهرستان چایپاره بوده که نیروهای عملیاتی تا کنون نسبت به تخلیه آب از منازل روستایی و محل های نگهداری احشام و علوفه دامی اقدام کرده اند، و در روستای آغجا قشلاق شهرستان خوی نیز ۱۰ باب منزل مسکونی توسط نجاتگران آب از محوطه منازل تخلیه شده است.

جعفرزاده در ادامه گفت: سایر ملزومات تخصصی عملیات با توزیع اقلام زیستی برابر ارزیابی های صورت گرفته توسط تیم های ارزیابی در سطح خانوار های متاثر از سیل مزبور همچنان ادامه دارد و گزارشات تکمیلی اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید