تا می‌توانید اعتراض کنید ولی نه به سرمایه‌های ملی که با تمام توان در خدمت نظام و کشور و مردمند بلکه به رژیم صهیونیستی و ترامپی‌ها که نمی‌خواهند ما متحد باشیم و سردار سلیمانی را ترور فیزیکی می‌کنند و ظریف را ترور سیاسی و تبلیغاتی.

قدر دستاوردهای مشترک دیپلماسی و میدان را بدانیم / به جای بازی کردن در زمین دشمن، نقشه دشمن را نقش بر آب کنید

به گزارش سلام نو، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: وزیر اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی دیروز گفت: اگر برجام احیا شود، حتما جنگ می‌شود. هواپیماهای ما به ایران می‌رسند و ایران هیچ جائی مصونیت نخواهد داشت.

همین سخن وزیر اطلاعات و امنیت رژیم صهیونیستی کافی است که بفهمیم ریشه التهاب‌آفرینی‌های این روزها در کشورمان چیست و چه کسانی پشت پرده این التهابات قرار دارند. تهدید این وزیر صهیونیستی که قطعاً غلط زیادی است. صهیونیست‌ها اگر جرأت این قبیل کارها را علیه ایران داشتند، تا حالا انجام می‌دادند و حتی یک ساعت هم صبر نمی‌کردند.

این تهدید توخالی فقط میزان عصبانیت سران رژیم صهیونیستی را از احیاء برجام نشان می‌دهد. از همین عصبانیت می‌شود فهمید که صهیونیست‌ها هم در التهاب‌آفرینی‌های این روزهای کشورمان دست دارند. آنها از اینکه ما در داخل کشور به جان همدیگر بیفتیم و در کشاکش منازعاتمان دو نیروی فداکار و خدوم قربانی شوند بسیار خوشحال می‌شوند.

سردار شهید قاسم سلیمانی و دکتر محمدجواد ظریف، هر دو از سرمایه‌های کشور ما هستند، یکی در میدان و دیگری در دیپلماسی. ما به این هر دو نیاز داریم و اگر در مواردی اختلاف‌نظرهائی وجود دارد باید با تدبیر و درایت برطرف شوند و کاری کنیم که میدان و دیپلماسی مکمل همدیگر باشند و هر دو به نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهدافش کمک کنند.

کسانی که این روزها با دمیدن در شیپور اختلافات تلاش می‌کنند مانع احیاء برجام و رفع تحریم‌ها شوند، به این واقعیت تلخ توجه کنند که صهیونیست‌ها و ترامپ در مقابل برجام ایستاده‌اند. این ترامپ بود که نگذاشت مردم ایران ثمرات برجام را لمس کنند و همین صهیونیست‌ها بودند که شب و روز فعالیت می‌کردند مانع به نتیجه رسیدن برجام در سال ۱۳۹۴ شوند. همین ترامپ بود که با صراحت اعلام کرد دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرده. همین ترامپ بود که در دوران ریاست‌ جمهوری ۴ ساله‌اش دو بار شبانه و با خاموش کردن چراغ‌های هواپیمایش به پایگاه نظامی آمریکا در عراق رفت تا ترتیبات تقویت داعش و تحریک کردن سران قبایل و عشایر عراق علیه جمهوری اسلامی ایران را بدهد.

متأسفانه در اینجا کسانی زمان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا آرزوی پیروزی همین ترامپ قاتل را می‌کردند و حالا هم همان افراد تلاش می‌کنند خود را طرفدار سردار سلیمانی و نسبت به او حساس بدانند بدون اینکه توجه کنند از این سروصداهای دشمن‌ شادکن آنها، صهیونیست‌ها و ترامپی‌ها برای جلوگیری از احیاء برجام استفاده می‌کنند تا باز هم مردم ایران را قربانی تحریم‌ها کنند.

این روزها دشمنان مردم ایران از شنیدن اخبار خوش توافق‌های کلی درباره بازسازی روابط جمهوری اسلامی ایران با عربستان و سایر کشورهای منطقه بشدت عصبانی هستند. مقامات رژیم غاصب صهیونیستی آشکارا می‌گویند با دولت بایدن بر سر ایران اختلاف‌نظر داریم چون دولت بایدن مصمم است به برجام برگردد و تحریم‌های ایران را بردارد. درست در همین شرایط، ولیعهد عربستان که تا چندی قبل برای منزوی کردن ایران دلارهای میلیاردی خرج می‌کرد، حالا می‌گوید از داشتن رابطه با ایران که کشور بزرگ و پیشرفته‌ایست استقبال می‌کنیم. اینها دستاوردهای مشترک دیپلماسی و میدان است که باید قدرشان را بدانیم و تقویتشان کنیم نه اینکه عده‌ای با زبان، عده‌ای با قلم و عده‌ای با قدم درصدد تخریب یکی به بهانه حمایت از آن دیگری برآیند. تا می‌توانید اعتراض کنید ولی نه به سرمایه‌های ملی که با تمام توان در خدمت نظام و کشور و مردمند بلکه به رژیم صهیونیستی و ترامپی‌ها که نمی‌خواهند ما متحد باشیم و سردار سلیمانی را ترور فیزیکی می‌کنند و ظریف را ترور سیاسی و تبلیغاتی. شما برای خنثی کردن توطئه صهیونیست‌ها به جای آنکه تابلوی شعار علیه ظریف را بالا برید باید عکس ظریف و سردار سلیمانی که همدیگر را در آغوش گرفته‌اند را در دستان هوشمندیتان بگیرید و بالا ببرید. این دو قهرمان ملی را اگر کشورهای دیگر داشتند، مجسمه‌هایشان را در شهرهایشان نصب می‌کردند تا به نسل‌های آینده بگویند برای خدمت به کشورشان از اینها الگو بگیرند.

هوشمندانه‌ترین حرف این روزها که در کشورمان باید زده شود اینست که به جای بازی کردن در زمین دشمن، نقشه دشمن را نقش بر آب کنید. در روزها و شب‌های باقیمانده ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، علاوه بر خواندن قرآن، به فرمان قرآن که فرموده است «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ‌الله جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا...» عمل کنید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید