انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اعلام کرد که شیب صعودی کرونا در استان تهران احتمالا از هفته آینده نزولی خواهد شد.

خبر خوب برای تهرانی‌ها؛ شیب صعودی کرونا از هفته آینده نزولی می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه برگزاری تجلیل از معلمان نمونه شهر و شهرستان‌های استان تهران که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: واقعیت این است که حضور دانش آموزان در مدارس با تلاش معلمان دلسوز موجب ارتقای رشد علمی و اجتماعی می‌شود که تلاش داریم در سال تحصیلی جدید دانش آموزان در فضای مدرسه به امر تحصیل مشغول شوند.

وی ادامه داد: هر چند شیوع ویروس کرونا از اسفند ۹۸ کشور را فرا گرفت ولی نظام تعلیم و تربیت تعطیل نشد و معلمان در فضای مجازی در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش خود را به درستی انجام دادند و با توسعه پوشش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دنبال آن هستیم در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان به صورت حضوری در مدارس تحصیل کنند.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: با قدردانی از معلمان باید در شیوه‌های تعلیم و تربیت بازنگری کرد و در راستای ارتقا بخشیدن به سطح علمی دانش آموزان اقدامات بهتری انجام دهیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در زمینه افزایش حقوق معلمان انجام شده اما کافی نبوده گفت: دولت تلاش خود را می‌کند که افزایش حقوق و حمایت مادی خود را از این قشر تأثیرگذار کشور ادامه دهد.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه ۶۰۷۰ تصریح کرد: شهروندانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند و برای بستری به دنبال بیمارستان هستند می‌توانند با استفاده از این سامانه از راهنمایی‌ها و آموزش‌های کارشناسان بهره مند شوند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: هنوز استان تهران به شرایط مطلوب نرسیده و به نظر می‌رسد که از هفته آینده شیب صعودی ویروس کرونا نزولی شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    اگه مردم حواسشون نیست کرونا حواسش هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید