یک کارشناس بازار سرمایه در خصوص روند بازار برای فردا و روزهای آتی هفته گفت: احتمالا وضعیت بازار تا آخر هفته روند منفی خواهد داشت.

پیش‌بینی بورس برای یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی که پیش‌بینی‌ها از بازار امروز نشان می‎‌داد بازار مثبت و متعادل باشد اما ریزش ۱۳ هزار واحدی شاخص کل، روند بازار را منفی و نزولی کرد و عمده نمادهای شاخص‌ساز در صف فروش قفل شدند. این در حالی است که در هفته گذشته شاهد رشد بسیاری از نمادها در بازار بودیم. نمادهای بانکی و خودرویی که به نظر می‌رسید با سیگنال‌های مثبت کاهش قیمت دلار و مذاکرات برجام تحرکات مثبتی را داشته باشند،امروز در محدوده منفی و نزدیک به صفر تابلو معامله شدند.

در خصوص روند بازار در فردا و روزهای آتی هفته، نیما آگاهی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: پیش‌بینی می‌کنم تا آخر هفته روند بازار منفی باشد و تغییری در شاخص کل ایجاد نشود.

این کارشناس بازار درباره گروه‌هایی که می‌توانند در بازار فردا روند حرکتی مثبتی داشته باشند، اعلام کرد: صنعت و گروه خاصی تا آخر این هفته مثبت نخواهد شد چرا مه کاهش نرخ دلار و مذاکرات برجام سیگنال‌های منفی به بازار مخابره کرده‌اند.

این کارشناس بازار درباره واکنش عکس گروه بانکی و خودرویی به کاهش نرخ دلار و مثبت نشدن این سهم‌ها در بازار گفت: این گروه‌ها تا پیش از این واکنش سنتی به اخبار تغییر قیمت دلار داشتند اما در حال حاضر عملکرد آنها تغییر کرده و واکنش‌های قبلی را به اخبار نشان نمی‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید