برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز قصد دارد برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کند.

محمد شریعتمداری وارد کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود

 به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، جهانبخش خانجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، درباره گزینه‌های شاخص اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، در گفتگویی اظهار کرده بود: اصلاح طلبان چهره‌های شاخصی را دارند و زمینه حضور چهره‌های مناسب باید از ماه‌ها قبل فراهم می‌شد.

خانجانی تصریح کرد: صرف نظر از شخصیت‌های تاثیرگذاری که اصلاح طلبان دارند، نام آنهایی را که بیم عدم تایید صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان داریم را مطرح نمی‌کنم، اما افرادی مانند آقای اسحاق جهانگیری، محسن هاشمی، مسعود پزشکیان، محمد شریعتمداری، محمدرضا عارف، بیژن زنگنه و عباس آخوندی از چهره‌های مدنظر اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

او در خصوص تمایل اصلاحات برای حضور محمد شریعتمداری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: وی یکی از گزینه‌های تاثیرگذار جریان اصلاح طلب و از وزرای کابینه آقای روحانی است که در حوزه‌های شفافیت، جوانگرایی و رفاه اجتماعی فعالیت‌های خوبی داشته و شاخص‌های عملکرد وی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از امتیاز خوبی برخوردار است و توانمندی بالایی دارد.

شنیده ها حاکی از این است که محمد شریعتمداری برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قصد کاندیداتوری دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید