محمدصالح پالیزبان، عضو تیم ملی تیروکمان کامپوند مردان گفت: از ابتدای سال ۳ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و شرایط بسیار خوبی در تمرینات حاکم بود.

برای حضور در کاپ جهانی سوئیس آماده‌ام

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، عضو تیم ملی تیروکمان کامپوند مردان گفت: برای شرکت در کاپ جهانی سوئیس در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و به دنبال کسب مدال در این تورنمنت هستم.

محمدصالح پالیزبان در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در مرحله دوم کاپ جهانی سوئیس گفت: از ابتدای سال ۳ مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و شرایط بسیار خوبی در تمرینات حاکم بود، به طوری که در حال حاضر از آمادگی خوبی برای شرکت در مرحله دوم کاپ جهانی سوئیس برخوردارم.

وی ضمن تشکر از فدراسیون تیروکمان برای اعزام کمانداران به کاپ جهانی سوئیس و سپس مسابقات جهانی فرانسه، افزود: در شرایط کنونی که فدراسیونها در وضعیت بد مالی قرار دارند، فدراسیون تیروکمان سعی می کند تحت هر شرایطی اعزام کمانداران به این دو تورنمنت صورت بگیرد که جای تشکر دارد. 

پالیزبان خاطرنشان کرد: در سه اردویی که داشتیم، با ثبت رکوردهای خوب سعی کردم رکوردم را تا حد مدال ارتقاء دهم، امیدوارم از کاپ جهانی سوییس با مدال برگردم.

وی در پایان افزود: از نظر تجهیزات و امکانات در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید